Zomerdag

Oostenrijk, Kleinsölk

Woensdag 17 augustus
Weer een prachtige, warme en zonnige dag. Het werd zelfs te heet op het balkon.
In de middag met Jan meegereden naar Stainach en heerlijk in het zonnetje mijn boodschapjes gedaan. Ik kwam Boy tegen in Stainach, is altijd grappig ,als je iemand tegen komt in een plaats waar je beide niet woont want hij woont dacht ik in Bad Mittendorf. Zo kwamen we Sidney al eens tegen in Salzburg en in Bischofshofen.
Jan en ik hebben ingeschreven op de gefürhrte Notgassenwanderung. Dat is een bergweg tussen Gröbming en de hoger gelegen almen. Hermi zei ons dat het heel erg mooi en bijzonder is. We vertrekken om 9 uur en het duurt ongeveer 5 uur. Het werd vroeger vooral gebruikt door de mensen die de kolen sjouwden. Er werd vroeger daar kolen gewonnen. Het is een Klamm met Felswanden van 60 meter hoog. Uiteraard gaan we foto's maken.

Jannick belde net nog even dat hij vanavond niet thuis komt hij gaat na zijn werk bij de Mac. nog bij een collega van de dienst langs. Hij heeft het een beetje moeilijk want hij heeft vanmorgen een patiënt verloren. Het was een man van 28 .Hij kende de man oppervlakkig. Hij had vanmorgen dienst op de ambulance.

Hij heeft een open sollicitatie bij de Blue Tomato en heeft gelijk al een uitnodiging voor dinsdag om langs te komen. Ze hebben hem gezegd dat hij waarschijnlijk wel bij hen aan het werk kan. Hij krijgt dan een baan op het kantoor, hij heeft met zijn Handelsschule de juiste kwalificaties en ze hebben iemand nodig die Nederlands kan schrijven.

De foto van Olivia`s eerste balletles vind ik helemaal geweldig. Het is net terug in de tijd, alsof ik Kirsten zie staan.

20 augustus 2011 18:37 | Door: Annemarieke Die borrel houd je zeker te goed! Wauw, die beelden van af de gletsjer! Dat zijn voor mij herinneringen van jaren geleden. Vroeger gingen wij elke zomer minimaal 1 x naar de gletsjer om te skieen. Blijft geweldig om dat uitzicht te zien. Hoop dat Yannick wordt aangenomen bij Blue Tomato. Leuke shop, mijn kinderen komen er ook graag. (en kopen er nog liever) ;-)