Heet

Vanmorgen wakker van de wekker om half 7. Alle tijd want Jan hoeft alleen de kinderen weg te brengen want ze komen kant en klaar.Voor mij een rondje ontbijt tv en de keuken opgeruimd. Dan belde Promberger dat die expertise om kwart voor 9 is. Dus Christine gebeld dat ik wat later kom. Dat was geen probleem. Dus ik heb zo tijd om nog een bakkie koffie te doen.
Komt Jan zegt hij gaan we en ik zeg hem nee ik zou wat later gaan als jij terug komt van de garage. Ik drink eerst nog een koffie. Hij weg en nadat hij terug kwam zjn we naar Christine gegaan. Dan zeg ik hem kom je mij om half 12 halen en wil je even de keukenkastdeurjes en zo soppen. De rest was klaar dat had ik al na het opstaan gedaan.
Half 12 geen Jan nog wat wachten maar geen Jan dan hem om 12 gebeld en dan zegt hij om er al aan. Ik zeg hem je zou een half uur geleden al komen. Geen reactie. Kwart over 12 was hij er en ik vraag het nogmaals en dan zegt hij niets. Ik vraag hem waarom heb je mij niet gehaald en dan zegt hij ik weet het niet. Thuis gekomen wilde hij Theresa halen en ik zeg hem je hebt haar gezegd dat je haar vandaag niet zou halen
en dan kwam Meli en die zegt dan haal ik Sabrina wel. Dan is Jan toch schijnbaar gaan lopen want Theresa kwam binnen en zegt Opa is Sabrina halen. Dus ik ren naar beneden en dan staat Meli daar en Jan dus inderdaad weg. Grote verwarring bij iedereen behalve bij Jan die is van geen kwaad bewust. Maar het wordt steeds irritanter het gedrag van hem.
Zo van alles en nog wat en met Meli wat in de tuin gedaan. Jan heeft het winkeltje van Sabrina in haar huisje weer in elkaar gezet en het grastapijt wat ik er in had gedaan met een mes rond de palen gesneden. Meli met Sabrina bij de konijnen. Later heb ik op Sabrina beneden gepast, Theresa was boven bij Opa en Meli gras maaien. Wij hebben weer een slaper Theresa kot weer een nachtje bij ons. Morgen is hier een vrije dag en we hebben plannen. Nu moet het nog mooi weer zijn morgen. Vandaag was het zelfs heet en echt koppijn weer. Alvast eieren gekookt en geschild om morgen mee te nemen. Meli heeft pastasalade en ik belegde broodjes. Mocht het toch slecht weer zijn aan we binnen picknicken.
Nu wat tv kijken en dan de wekker op kwart voor 7 want om 7 komen ze ontbijten.