Flohmarkt

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Sonntag 5.März
Zo ik was erg vroeg wakker en uitendelijk om half 7 maar opgestaan. Theresa had er schijnbaar ook last van want die was er ook al voor half 8.
Het was in de morgen lkker zonnig en best warm met 16 graden maar het werd steeds donkerder en tegen 15 uur zaten we met het licht aan. De Föhn gaat weg maar wat we dan krijgen?
Dominik kwam om half 8 en Theresa werd naar beneden gehaald door Ingrid want ze was zo maar weg gegaan.
Wij besloten om naar Bad Mitterndorf te gaan waar een Flohmarkt in de Grimminghalle was. Het was er erg druk en als je echt iets wilde hebben hadden we toch nog vroeger moeten gaan. Maar een meeleesboekje voor Theresa en een Tiptoi boekje waar ik erg blij mee ben. Er wordt niet echt Tiptoi aangeboden dus met alles dan blij.Toen dacht ik wat lekkers voor de koffie meenemen maar er was ook niet veel bijzonders meer. Dus maar 3 euro uitgegeven.
Thuis gekomen eten maken, allemaal restjes, Jan en ik hadden een karbonade Dominik een Schnitzel. Wat gekookte witlof voor Jan onder de gril met kaas. Wat Spaanse kleine kroketjes waar stukjes ham in zitten en nog wat Reifekuchen. We hadden er genoeg aan. Na het eten heeft Jan de lamp in de slaapkamer opgehangen.
Dominik sliep na het eten en ik slalom en de 50km langlauf kijken. Ondertussen het Tiptoi boek op de stift zetten. Ik kon de 2e stift niet vinden.
Helaas is het met de rust gedaan want als Theresa komt gaat Dominik uit zijn dak en Theresa doet er niet voor onder. Een grote pruillip had ze ook want ze kwam met een dvd boven maar ik kijk langlaufen en ik denk dat Jannick beneden hetzelfde doet.
En wat had ze bij zich de Tiptoistift die ik zocht en 2 boeken erbij. Dus ik zeg haar dat moet je wel tegen Oma zeggen als je die mee neemt , krijg ik als antwoord maar je was er niet.
Dus zo dan maar de andere stift ook doen en dat zal ook wel lang duren want er waren allemaal nieuwe updates.