Druk in huis

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag 22 februari
De jongelui zouden komen ontbijten om 9.30 maar ze hadden de auto vast geparkeerd en Jannick moest eerst uitvinden van wie de auto was . Dus ze kwamen verlaat, met zijn alleen ontbeten. De feestvierders bleken gisteravond ook al vroeg thuis en naar bed te zijn. Ik geloof dat ze nog eerder in coma lagen dan wij.
Jannick moest toch van 11 tot 12 werken en Jorran moest ook naar Reini. Dus gingen ze met zijn drieën weg. Om 12 uur belde Jannick dat hij tot 15 uur moest werken en Jorran ook.
Dat houd ze van de straat.
Het sneeuwde vanmorgen werkelijk enorm en nu wat minder.
De familie Zeelenberg is ook aangekomen, ze hebben ook onder weg bij Josef overnacht in Schlüsselfeld. Waar wij ook altijd overnachten. Allebei de Nederlandse families hebben een hond bij zich dus ook die kunnen samen spelen.
Norbert en Hansi kwamen net ook en gingen naar de sauna. Dus het is heel druk in huis.
Jannick en Marjolein kwamen ook net thuis en Jorran moet nog werken tot 16.30.
Jan is sneeuw aan het ruimen en moet nog benzine voor de tractor halen want ook dat gaat nu hard.
We moeten nog het familie appartement doen maar daar is geen haast mee daar komen normaal toch geen gasten. En ik wil altijd graag de was gescheiden houden anders weet ik niet meer wat van de familie is. Ondertussen ook alle was gedaan en grotendeels is het ook al opgeruimd. Mijn eigen was gedaan en al voor vanavond avondeten voorbereid. Het loopt vaak beter als je het druk hebt dan als je alle tijd hebt.

22 februari 2009 14:57 | Door: Jeannette Barentsen-Geelhoed En dan ook nog tijd voor zo´n weekverslag ! Petje af ! Leuk, die vele sneeuw hè :D Jeannette (sinds 25-11-2001 in Auffach - Tirol )

molenaar.ruesink 2017-09-21 13:34:14

23 februari 2009 19:37 | Door: jan klaassens Lekker, zo'n hangjongere op de bank!