We zijn compleet

Nederland, Capelle ad IJssel

Gisteravond nog wat later Chinees eten gehaald en dat was bijzonder lekker. Ondanks dat ik alleen een combi had genomen, bami,foeyonghai en babipangang voor maar 16 Euro hadden we er veel te veel aan dus nog wat voor morgen over.
Toen we thuis kwamen zag ik dat er mail was gekomen van de bezorgdienst en balen is er een cijfer van het huisnummer weg staat er 32 ipv 321, Wijzigen ging niet dus gebeld. Zouden ze doorgeven aan de bezorger. Om 9 uur werd ik gebeld dat hij heel ergens anders was en hem dus gezegd dat het nummer verkeerd was en hij zei ik ben zo bij u dus maar naar beneden gelopen en toen kwam hij er al aan. Ziet er goed uit en het in de koelkast gedaan . Gaat straks weer in de koelbox die er bij zat.

Jannick had mij op de hoogte gehouden vannacht waar hij was en ik geloof dat hij om half 7 belde dat hij was aangekomen aan de grens. We spraken uiteindelijk af in Oosterhout maar hij moest tot 9 uur wachten tot de receptie open ging. Toen wij aankwamen was alles al geregeld, we konden op het park alles gebruiken maar Jannick had naar Bobbejaanland gebeld of we daar konden komen en toen heeft ze de reservatie voor zondag terug gezet zodat hij voor vandaag kon boeken. We hadden best heel zonnig weer en af en toe heel bewolkt maar overwegend zonnig en ik denk een 23 graden. In het park had ook Sabrina het naar haar zin en ze heeft haar eerste achtbaanritje erop zitten.
We moesten wachten tot na 2 uur want dan konden we de abonnementen pas ophalen. We kregen wel korting op het eten en zo.
We waren denk ik rondom 4 terug en eerst wat boodschappen doen bij de jumbo. Ik heb het eten gemaakt en dan hebben we samen gegeten. Daarna zijn Meli, Jannick en Sabrina naar bed gegaan en Theresa om kwart over 8. Ik was nog even naar de receptie gegaan want we zouden een senseo hebben dus we hadden pads gekocht. Volgens hen was dat niet zo dus ik denk ook dat ik niet het huisje heb wat ik heb geboekt .Ik heb nu een senseo maar moest wel een borg van 50 Euro betalen. Het lijkt schoon maar kijk nergens achter. We treffen het weer enorm want in een van de huisjes en ik geloof zelfs meerdere zitten ik denk Indiase mensen en we hebben behoorlijk muziek overlast. Afgezien als je buiten zit hoef ik die jengelmuziek niet te horen en ook geen andere muziek. We hebben nu alles dicht gedaan en ook de gordijnen. Jan en ik kijken tv.

https://youtu.be/NvLwTLxzDqA wonen op 13 hoog
https://youtu.be/i4xyH7GyNng wonen op 13 hoog 2

Jannick en Meli ,Sabrina, welkom ook in Nederland, heel veel plezier samen gewenst, groetjes Ruud en Christina , Cherique en Wesley, Scarlett en Delano

Christina 2021-08-28 02:03:16

Heel veel plezier met elkaar!!!