De week weer begonnen

Vanmorgen opgestaan alle dingen gedaan en dan aan de administratie want we hadden weer eens problemen met de GIS en met de Krankenkasse. Dan zeggen ze niet gereageerd en ik heb het op 20 september aangetekend verzonden. Dus Jan zit zonder zijn Befreiung. Dus opnieuw alle papieren gedaan en dan naar Liezen gereden naar de Krankenkasse. Daar deden ze moeilijk want het mocht geen jaaroverzicht zijn maar wij krijgen niet elke maand een loonstrook. Dan vraagt ze komt het niet op een rekening en ik ja wel maar we krijgen 1 bedrag voor ons samen. Dat mag dan ook niet. Uiteindelijk stempelde ze het en nu afwachten. Nog wat inkopen meegenomen en naar huis. We hadden gegeten in de Eli een donerbox.
Dan mocht ik de papieren van de GIs mailen maar ja bij 3 bijlagen ging dat al niet. Ik had er eentje met 3 en eentje met 5. Dan naar Jannick en die heeft uiteindelijk alles kunnen comprimeren en kreeg het na veel keren proberen verstuurd. Dus ook nu weer afwachten. Dan was de dag wel weer om.
Jannick en Meli zouden vandaag afreizen naar Wenen en dara overnachten bij vrienden. Maar in het weekend was de vader van hem overleden dus dan zijn ze maar niet gaan slapen daar. Ze vertrekken morgen voor dag en dauw en komen morgen ook weer terug . Het is 4 uur heen en 4 uur terug. Ze geven ijzel op voor vanavond dus hopelijk op tijd terug.
We zaten zonder internet en ik heb dan maar tv via mijn telefoon gekeken met de hotspot. Dat ging wel. Ach ja je moet toch wat.
Ik had gisteravond heel gezellig een hele poos met Marjanne gebeld , dat ging ook niet via een makkelijke weg. Het ging niet via whats app, ik kon haar ook niet gewoon bellen en uiteindelijk via facebook app. Ze woont ook buiten de normale wereld.