Dagje kinderen

Vanmoirgen ja hoor ging de wekker weer om 6 uur. Dus Jan eruit gestuurd wantt hij laat zijn telefoon in de huiskamer liggen. Dutte ik net weer in kwam Jannick zeggen dat hij wegging maar ik had om 6 gelijk de babyfoon al aangezet. Dan om half 7 eruit en Sabrina was ook al wakker. Alle ochtenddingen gedaan en jan eerst Theresa en dan Sabrina weggebracht. Het was nog min 8 dus koud. De zon kwam al door en het wordt nu snel warmer. Ik was gaan douchen toen Jan Sabrina weg bracht. Dan een kop koffie en even bij komen. Jan ging douchen nadat hij thuis was gekomen. Jannick belde om te vragen of we alles hadden gevonden, Meli zorgt altijd dat alles voor de kinderen klaar staat. Later belde hij nog een keer dat de blokfluit van Theresa niet doorgaat. Zal ze fijn vinden want we hoeven de deur niet uit. Ze heeft vandaag ook al 2 lessen vroeger uit dus een bofkont vandaag.
Theresa moest van papa en mama foros mee nemen en ook van ons als ze woensdag naar de Rainbow gaat. Van mij en Jan had Ingrid een foto gedaan en acht het is mij wel goed. Maar voor haar zelf had ze een reuze grote foto ik schat 40x50 bijgedaan van net na de geboorte van Theresa samen met Jannick. Jannick heeft nu maar een andere fotos opgezocht. Ik denk dat Ingrid therapie moet nemen. Theresa gaat er heen om de scheiding makkelijker te maken voor haar.
Ik heb de telefoon van Jan genomen en de wekkertijden eruit gehaald. Hij had een verkeerde tijd er ingezet en dat ook nog voor elke dag.
Ik ga zo weer voor mijn gesprek en hoop dat de temperatuur buiten wat aangenamer is. Dan haal ik ook Theresa maar op .
Uiteraard ging het weer anders dan anders. In de zon maar ijzig koud naar de PSN gelopen en daar te horen krijgen dat ze ziek is. Ze hadden wel een keer gebeld maar heel snel opgelegd en als er niets bij staat dan bel ik niet terug. Oke dan maar terug gewandeld en is Jan eind van de morgen Theresa tegemoed gelopen.Ik het eten gekookt, Rucolastamppot met spekjes en daar gehaktballen bij. Ik ga pas eten als Sabrina ook thuis is. Dan kan Theresa eerst haar huiswerk maken. Er komt steeds meer wind en dat maakt het o zo koud. Jan stond net weer hier zonder Theresa met ik denk dat ze laat is maar ze heeft 2 extra uren niet dus moet ze om half 12 uit zijn. Dus ik geloof dat hij weer gegaan is. Ik hoorde gelijk weer de deur en daar was ze al. Jan heeft geloof ik geen gevoel voor tijd meer.
Ze begon aan haar huiswerk en Jan ging later Sabrina halen. Ondertussen gedekt en ik had het eten in de morgen al gemaakt. Rucolastamppot met spekjes en een gehaktbal. De kinderen vonden het ook lekker en later in de middag Jannick ook.Theresa had op You tube een filmpje gevonden met tekenen en ze heeft erg leuke honden gemaakt. Sabrina helemaal blij daar had ze een hele grote voor gemaakt. Zo is ze de hele middag bezig. Eind van de middag beide wat gegeten en dan had Jannick ze meegenomen. Dan blijven ze bij hem tot het bedtijd is en brengt hij ze naar bed. Meli werkt dus die komt pas laat thuis.