Weekend staat voor de deur.

Vanmorgen pas om 8 uur wakker en toch eerst wat ontbijt tv. Dan ontbijten en aankleden en hup op weg naar de sportschool. Dat klinkt sneller dan het in werkelijkheid was. Ik had weinig zin en was niet geheel gemotiveerd. Het sporten viel mij ook vandaag zwaar en het was erg warm. Genoeg geklaagd daarna weer op weg naar huis. Dan douchen en omkleden . Koffie gedronken en met Jan opnieuw naar Liezen. De ontbrekende delen gekocht voor het vakantiehuis . Eindelijk klaar. We waren nog even in de Eli en ik wilde met Jan bij Sajedo gaan eten. Maar hij wilde niet. Ik baal dan enorm want er blijft mij weinig over zo. Dus dan maar naar huis. Maar eerst alles afgeleverd in Prenten. Het is behoorlijk warm zo maar eens een ijsje maken.
Eind van de middag kwamen de meiden. Gelijk met Ingrid afgesproken voor 18 augustus. Dan is er open air kino in het Kurpark. Ze spelen dan Barbie dus leuk om samen met Theresa te gaan. Dus als het weer goed is gaan we naar de Kino. De orthodontist had vastgesteld dat er bij Theresa 2 vaste kiezen boven eruit moeten. Woensdagmiddag gaan ze naar de tandarts. Het kan zijn dat er eentje een probleem is dan moet ze naar Graz. De kaakchirurg hier wil geen kinderen behandelen. Ik heb tegen Ingrid gezegd breng Sabrina dan bij mij ons dan kan je je vol concentreren op Theresa. Dus woensdag komt Sabrina even.
We hebben tosties gegeten en Sabrina wilde broodjes chocopasta. Nu eerst Sabrina naar bed brengen. Die was daar niet heel erg van gecharmeerd maar helaas pindakaas. Theresa kijkt nog wat in onze slaapkamer. Ze heeft haar jurkje aangedaan toen ze kwam en die krijg je niet meer van haar lijf. Ik heb haar gezegd dat ze het morgen weer aan mag.
Het duurt nog wel even voordat Jannick thuis komt. Meli is eind van de middag naar haar nachtdienst gegaan. Maar eerst helemaal plat geknuffelt door de meiden.
Ik ben altijd blij om ze weer te zien.
Het is leuk om Randy, Laura en Björn in Indonesie te volgen.