Was niet mijn dag

Vanmorgen werd ik gewekt door Theresa, ik was al roeg wakker maar bij de tv weer ingeslapen. Ze zei Papa komt zo met Sabrina , en daar was hij al. Beide kinders in bed met kindertv. Ingrid en Jannick gingen samen beneden aan de gang want Jannick hoefde dus toch niet te werken . Dikke pret bij ons in bed maar om half 10 ben ik toch eruit gegaan om te douchen. Toen ik klaar was was Jannick ook weer daar en heb ik Sabrina in de huiskamer op de grond gezet met speelgoed. Kon Jan gaan douchen en Jannick had een serie voor mij aangezet op Netflix die ik moet zien. (The witcher) En ja heeft me wel nieuwsgierig gemaakt. Ingrid kwam ook nog even een bakkie doen dan was iedereen weer weg. Jan en ik alle kerstspullen opruimen naar de zolder en toen zag ik het luzik niet openstaan en in volle vaart met mijn hoofd ertegen aan gelopen. Zo wat knock out en een poos mijn hoofd onder de koude kraan maar ben de hele dag dizzy gebleven. Dan toch eten gemaakt en met Jan gegeten. Dan zie ik een lampje van de kerstverlichting in mijn kaktusschaal liggen en die wilde ik eruit halen en ja hoor au au en nog eens au kaktusharen in mijn handen. Jan ziet ze niet en ik kreeg ze niet eruit dus naar beneden en heeft Jannick met een pincet alles eruit gehaald onder toeziend oog van Theresa.
Theresa heeft haar wakkelkies eruit maar er is een klein stukje waarschijnlijk afgebroken.Maar zien hoe zich dat ontwikkeld.
De rest van de middag met flinke hoofdpijn op de bank gelegen. Sabrina kwam tussendoor want het was zo erg koud en Ingrid moest inkopen doen. Later nog een keer want ze moest Theresa bij Zoe ophalen.
Jannick was er van middag uit met de brandweer ergens verkeersongeluk met ingekneld persoon , weet alleen de boom heeft gewonnen. Vanavond heeft hij zitting van het rode kruis. Ze worden nieuw gekozen en ze hebben al iemand die zich kandidaat stelt voor de leiding , en Jannick blijft loco in samenwerking met iemand waarvan hij niet weet of die gekozen wordt. Voor de leiding moet je heel veel verplichtingen waarnemen en daar heeft Jannick geen tijd voor. Degene met wie hij het deed mag van zijn werkgever niet meer in die positie. Zo zijn ze hier ze beslissen wat jij in je vrije tijd mag doen. Er zal wel iets zijn voorgevallen . Zijn vrouw heeft zich nu kandidaat gesteld .Jannick heeft eigenlijk de dagelijkse leiding, werkplannen, administratie, personeelen komt goed uit met de man die de leiding gaat nemen. Vanavond wordt beslist voor de komende 5 jaar.

hersenschudding ? oppassen ! als kind heel veel gehad... (nog wel).... gordijnen dicht, in het donker liggen, minstens een week plat.... of is dat tegenwoordig niet meer zo ?

jeannette 2020-01-04 10:46:09

Leuke foto's van jou en die meiden, Nicolette!!!