6. Dag rustige dag

Nederland, Leiden

6.Dag rustige dag.

Mittwoch 21.Oktober
Vandaag weer een beetje flutweer, koud, winderig en nat.
Vanmorgen naar mijn broertje Ruud geweest altijd gezellig. Hij had nog videobanden die hij niet meer kan afspelen omdat hij geen speler meer heeft dus nu meegenomen dan kan ik ze op dvd voor hem zetten. Er zouden filmpjes van zijn dochter Lisa op moeten staan van haar geboorte tot haar eerste jaar. Dus dat gaan we dan even bekijken of dat echt zo is en zo ja dus overzetten voor hem. Dus weer iets te doen als ik thuis kom. Het vermoeide hem allemaal erg dus niet al te lang gebleven. We hebben erg gelachen want hij is toch gewoon een droogkloot.
Dan besloten Jan en ik een broodje kroket te gaan halen, we kunnen niet in Nederland zijn en dat niet gegeten hebben.
We zouden eind van de middag naar Dennis gaan maar we kregen een berichtje dat hij het niet gaat halen. Maar dat hij wel vrijdag naar Angela gaat. Ook goed. Ik wilde nog wel naar de markt gaan maar Jan had helemaal geen zin om er uit te gaan. Het weer was ook heel erg flut.
De dagen vliegen toch voorbij en vanaf nu weinig vrije tijd nog.
Dus de rest van de dag een heerlijk rustige tijd, Erna en Manfred waren beide vroeg thuis. Dus gezellig wat gezeten en geknabbeld.
Later is Erna nog naar Ruud gegaan om voor hem te koken.