Jannick naar Tulln

Inderdaad naar de bios gegaan . Jan en ik waren beide onder de indruk een aangrijpende docufilm over het leven van Amy Winehouse. We hadden na afloop geen idee hoe lang de film geduurd had zo gepakt waren we er door. Wij vinden het een aanrader, de filmmakers laten je een eigen mening vormen. Jammer van een zo´n grote zangeres, een oude ziel verpakt in een kind die niet volwassen wilde/kon worden .

Freitag 25.September
Minder koud dan de afgelopen dagen, bij het opstaan was het 8 graden maar nog steeds helemaal dicht getrokken .
Op tijd opgestaan omdat ik niet wist hoelaat Jannick weg zou gaan dus naar beneden Theresa opgehaald , gewassen en aangekleed, Opa haar broodje gemaakt. Dan werd ze door Opa en Papa naar de Kindergarten gebracht.

Daarna is Jannick op weg gegaan naar Tulln voor de Messe „Du, und das Tier`.
Je kan je afvragen wat moeten ze daar maar er zijn veel mensen met een hond die niet eens meer de moeite doen om iets te zoeken waar ze met hond welkom zijn. Gebetsroither heeft vele objecten waar ze met een hond welkom zijn en ze zijn de enige op dit gebied die daar staan dus een slimme marketing.(en het werkt)

Jan en ik zijn wat boodschappen gaan doen en dan dan daarna Theresa ophalen. Ze moest heel hard huilen want ze wilde niet mee naar huis. Hebben we haar eindelijk zo ver dat ze mee naar huis gaat loopt ze buiten zo tegen het hekje dus nog harder brullen. Thuis gekomen ging het weer, samen lekker gegeten want het stond al klaar. Theresa was moe en dus maar naar haar bedje gebracht.

Vanavond heb ik Mitgliederversammlung van de SPÖ moet op tijd weg want het is al om 19 uur.