Ziekjes

Oostenrijk, Kleinsölk

Wat heb ik gisteravond gelachen,werkelijk van het begin tot het einde. Een dolkomische film Vaterfreuden. Je moest mij bijna de bioscoop uitdragen. We zitten weer volop in de winter, nonstop grote sneeuwvlokken. Alles weer wit.De dag begon wat minder, ik werd vannacht wakker van Jan die aan het overgeven was. Ook had hij diarree. Maar hij was in een paar uurtjes overal vanaf. Toen had ik het ondertussen te pakken. Ongelooflijk diarree en overfeven. Geen slok water bleef erin. De hele dag tussendoor geslapen.

23 maart
Vanmorgen voelde ik mij weer wat beter maar nog steeds diarree en doodmoe. Verder doet mijn hele lichaam pijn. Het weer is nu droog en 6 graden dus de sneeuw zal wel snel verdwijnen. Bovenop de bergen is heel veel sneeuw gevallen. De skiers kunnen weer volop gaan. Af en toe wat sneeuw en af en toe zelfs wat zon. Jan was voor mij naar de apotheek gegaan. Hij heeft wat voor de diarree gehaald en hopelijk knap ik dan ook op.Lisa had een foto met donker haar op FB gezet. Ze zeggen dat ze op mij lijkt dus maar een foto erbij gezet. (ik was daar 16) Vanmiddag kwam Jannick ook voorbij , ook getroffen door wat wij hadden. Maar het ging hem beter af.
Nog 4 nachtjes slapen dan gaan we een weekendje Nederland doen. Ik verheug mij enorm en blij dat we nu ziek waren en niet dan. Ja ja 15 jaar getrouwd en 25 jaar samen. Een reden voor een heel klein feestje. We hopen over 10 jaar een groter feest te kunnen geven. De tijd gaat toch wel heel snel en terug kijkend mogen we denk ik niet klagen.
Onze rijkdom, 7 kinderen en 5 schone kinderen, 7 kleinkinderen.
Vandaag post voor Fiep en Felicia, ze mogen weer ingeent worden. Wel grappig dat ze een kaartje krijgen.

Mittwoch 26.März
Redelijk weer met wat hogere temperaturen.maar een harde koude wind. De sneeuw verdwijnt en het wordt langzaam aan groen.
Hiep hoera Ingrid is jarig. en ze kwam met Theresa en een lekkere tulband koffie drinken.
Theresa krijgt geen genoeg van de cassetterecorder, ze moet weten waarom het van binnen draait. Ze doet steeds de klep open. Ze probeert het te doorgronden. Ze heeft al door dat je alleen een knop kan veranderen als je eerst op de blauwe drukt. (stop) De muziek is niet belangrijk maar hoe het werkt toch?
Ik ging voor het eerst weer eten koken.Ik werd er gewoon misselijk van. De deur wagenwijd open wel koud maar beter dan misselijk worden. Ik heb wel wat gegeten maar nog niet echt trek. Ik heb meer dorst dus geef ik daar maar aan toe. Ik ben nog een beetje ongecontroleerd en zwabberig.
Ingrid was vanmiddag weg dus kwam Jannick de slingers halen om te versieren. Net ook eens alle papieren van ons reisje doorgenomen en er stond geen kinderbedje op. Dus gebeld en geregeld. Voor de rest klopt het allemaal wel. Nog 2 nachtjes slapen.

Alvast heel veel plezier in Nederland