Eindelijk weer zon

Vanmorgen wakker van de wekker om 8. Was wel om 2 weer eens wakker van de reflux maar toch nog wat uren geslapen. Ik had een afspraak om 10 en gezien de gladheid op tijd gaan lopen. Nou het was spiegelglad. Maar droog en vrij warm boven nul. Na mijn gesprek was het goed begaanbaar . het was nu natte zooi. Er worden lawines gespringt door het leger met een helicopter. De Stoderzinken was schijnbaar nog niet vrij want een andere Kindergarten was met de Skiclub aan het lessen op onze kinder Piste in Gröbming. De zon ging schijnen en de deur open naar het balkon. Volle zon en die verdwijnt nu niet meer achter de berg. Een soort voorjaarsgevoel geeft dat bij mij.Lastig is nog dat de zon onder het dak valt dus we enige tijd hebben dat we daar last van hebben.
Jannick gesproken want ik had nog wat vragen want morgen komen ze. Ik neem de kinderen in ontvangst want Ingrid brengt hen om 3 uur. Jannick is dan onderweg naar zijn advocaat die afspraak is al 2x is gewijzigd maar nu moet het wel doorgaan want maandag is het Gerecht. Ze blijven dan tot maandag tot ze naar school gaan.
In de middag de paparika´s schoongemaakt en gesneden voor de diepvries. Dan aardappelen . wortelen en kool geschild en gekookt. Grote pan vol. Van de Paksoy, , chinese kool , uien, knoflook, kruiden gebakken. Dit heb ik ingevroren voor een snelle bami . Dat was een middagje eten bereiden. Verder niet veel meer gedaan. Dag voorbij en vooral genoten van de zon vandaag na al die donkere dagen.