En het is weer bijna weekend.

Vanmorgen extreem vroeg wakker met half 6 en een stel vervelende katten. Ik geef niet aan hen toe want anders komen ze elke morgen om deze tijd. Tot 7 uur dommelen en dan wat ontbijttv. Dan alle normale ochtenddingen gedaan. Ik ben de dag goed begonnen want ik heb mij aangemeld voor de nieuwe sportschool die we vanaf vandaag in Gröbming hebben. Maar gaat pas in juli open. Ik wacht nog op bevestiging met alle info. De sportschool zit in het panoramabad. Dus ik kan er heen lopen en terug ook. Heb ik alvast mijn warming up. Dan gaat het open van 6 uur in de morgen tot 22 uur in de avond en dat 7 dagen per week.
Het is vandaag weer super mooi weer met wat bewolking. Het weer is zeer onbestendig dus het floept van het een naar het ander. Maar daar kan ik mee leven.
We hebben vandaag geen kinderen ook al werkt Meli en is het een Fenstertag. Jannick heeft gezorgd dat Sabrina om 7.15 klein was want dan kwam Ingrid haar ophalen voor haar EEG in Leoben. Theresa is pas vannacht met Jannick thuisgekomen dus die slaapt nog wel even. Die gaat vandaag weer met Jannick mee dus nu slapen ze beide. Ik had gisteravond een paar maal contact en ze had het reuze naar haar zin. En ze helpt mee met de auto ontgrendelen en zo. Jannick zei qualitytime met mijn dochter.Dus het is nu stil, heel stil. Tegen 12 kwamen eerst Jannick en daarna Theresa te voorschijn. Jannick wilde na het middaguur gaan rijden maar helaas de melk wordt pas om 16 uur aangeleverd. Dus dan kunnen ze pas gaan rijden. Vlak daarna kwam Ingrid Sabrina brengen. Geen verandering in het EEG met verhoogde medicijnen. In Leoben zegt de arts niet opereren en hij had ook nooit de medicijnen verhoogd. Maar ja in Wenen denken ze daar anders over. Verschil chirurgisch Wenen en interne Leoben.Wij zijn het eens met Leoben. Ondertussen hoost het weer en als je buiten gaat staan kan je het gras en onkruid horen en zien groeien.
Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. Dan hoosde het en enige tijd daarna kwam de zon weer. De buien hebben al de laatste 2 weken overal en nergens schade aangericht. Er kan in korte tijd heel veel vallen dus overstromingen maar ook windhozen, hagel en onweer. Jannick en Theresa konden kwart voor 3 toch op weg gaan omdat wat Jannick moet rijden gepakt stond. Ze zijn met onze auto naar zijn werk, normaal gaat hij met de fiets maar hij heeft nu Theresa bij zich. Gisteravond was hij met eigen auto en op tijd thuis zodat vanmorgen vroeg Meli met die weer naar haar werk kon gaan. Sabrina houdt zichzelf wel bezig en eind van de middag heb ik haar onder de douche gezet en haar haren goed gewassen want op haar hoofd en in haar haren veel lijmresten van het EEG. Daarna wilde ze in ons bed tv kijken. Dan hebben we haar om 7 uur naar bed gebracht.
Voor ons is het weekend begonnen.

Hoop voor Sabrina, dat ze nu dan toch weer met minder medicijnen verder mag gaan, juist omdat die andere medicijnen toch niet hebben geholpen, en dat ze nu toch niet geopereerd hoefd te worden straks Samen een prettig weekend gewenst, groetjes Ruud en Christina