Osternsonntag

Vanmorgen stond ineens Theresa naast mijn bed en ik uhhh heb ik de wekker niet gehoord? Maar nee hoor 2 minuten voor die af zou gaan was ze er. Haar gezegd dat ik nog niet klaar ben dus ging ze weer. Ik had 8 uur afgesproken en het was bijna kwart over 7. Ik had de tafel al in de avond gedekt dus ik kon direct met het eten beginnen. Ondertussen kwamen ze allemaal boven .
Dan super gezellig paasontbijt en nog een poosje zitten. Dan ging Theresa in de tuin paaseieren en cadeautjes zoeken. En ze was super verwend , ze mocht ook de cadeautjes voor Sabrina zoeken. Theresa was extra verwend want Jannick was vrijdag bij de Spar en was er 60 % op lego korting. Hij wist dat ze iets heel heel graag wilde dus had hij de paardenstal nog meegenomen. Voor zichzelf een afstandbestuurbare auto van Lego. Daar was hij de rest van de vrijdag mee zoet. huis.Ja thuisblijven valt niet mee.Dan kwamen ze weer boven voor de koffie. Dan kregen Sabrina en Theresa ook hun paascadeautje. Theresa ging uit haar dak met het Waldfeeen huis van de playmobile. Sabrina mocht gelijk in haar boek met water in de stift verven. Dat is echt leuk het kleurt als je met het kwastje erover heen gaat en als het na een poosje droog is dan is het weer kleurloos. Theresa haar feeenhuis gebouwd.
De familie ging dan weer en Jannick zou het middageten verzorgen maar wat later 2 a half 3 of zo.
Ik alles opruimen en de vaatwasser gelijk aan gezet. Tegen 2 mnaar beneden gegaan en Jannick was nog bezig met het lamsvlees en de ovenaardappels. Heerlijk gegeten en daarna aan de koffie met de taart en het cake lam. Theresa had haar lego
friends stal en zo ook al opgebouwd en ook al naast haar lego friends huis gezet.
Na een poos toch maar weer naar boven vertrokken en omdat er niets op tv was zijn we aan onze favorite Netflixserie gegaan. Dat hebben we tot half 12 volgehouden. We zijn nu aan de 3e Staffel bezig. Een super leuke dag weer voorbij maar morgen hebben we er vast weer een.