Niet normaal hier

Italië, Venetien

Vrijdag 20 mei
We werden om half 5 gewekt door de vrachtwagenchauffeurs die nieuwe caravans kwamen brengen. Het waren allemaal hele grote vrachtwagens met opleggers en ze vonden het erg gezellig allemaal en maakten veel lawaai. Uiteindelijk samen met mijn Engelse buurvrouw een nachtwaker gevonden die we verzocht hebben er een eind aan te maken. Maar ja dan zegt hij ze staan buiten het hek maar de caravans zijn voor hier. Het beloofd dus weer een aardig lawaaierig dagje te worden. En ja hoor om 8 gingen ze zand rijden en tegen het eind van de morgen met de tractoren een deel van die dingen plaatsen. We hebben het nu helemaal gehad met de camping want er is geen internet wifi en het internet point is gesloten. De restaurants zijn in aanbouw eveneens de supermarkt. Maandag gingen ze de paden asfalteren die nog niet klaar waren dat was de hele dag zwaar verkeer en heel veel lawaai en heeft de hele dag geduurd. Het was de rede waarom we op maandag al naar Venetie zijn gegaan. Dan dinsdag zandrijden en woonwagens plaatsen over de hele dag en zo gaat het maar door maar vandaag met een wektijd van half 5 even door het lint. De jongen van Canvas is gaan klagen maar krijgt nul op rekest. Dat van vanmorgen is maar eenmalig en de rest vinden ze dat ze van af 8 uur mogen werken. Maar wij vinden het had klaar moeten zijn voor de opening. Maar ook in de rustpauze tussen 12 en 15 uur gaan ze door en ´s avonds om 20 uur rijden ze ook nog zand. WE hebben dus ook overal zand. Onze Engelse buurtjes 2 zussen met man die aan weerskanten van ons staan zijn ook laaiend evenals een aantal kampeerders die er al staan. Een van de Engelse dames wacht op haar dubbele hart operatie en daarom met haar zus hier voor 3 weekjes geboekt. Let wel voor de rust. Anders neem je wel een super grote camping die hier overal zijn. Ik ga ook zeker een klacht neerleggen bij Canvas want daar neem je geen vakantie voor en je kan toch maar niet elke keer weggaan. We wilden vandaag ook even gewoon relaxen. Ik ben moe en geprikkeld en dan gaat ook alles mis rode wijn laten vallen op mijn spullen, dan wilde ik wassen maar het muntje wilde niet vallen, een monteur gehaald en ja dan kon ik eindelijk wassen, Gelukkig alle wijn vlekken overal uit.
Dan vergeten we op tijd boodschappen te gaan doen en nu hebben we geen middageten en moeten we wachten tot 15 uur. We hadden gelukkig wel wat lekkers bij de koffie dus kunnen we nog even vooruit en misschien haal ik het nog met het oude brood dat er nog ligt, hamburgertje erop
, wat uitjes erbij. Dan is het ook weer eetbaar.