Van alles en nog wat dag

Heerlijk geslapen en pas om 8 wakker dan ook maar gelijk opgestaan en douchen uiteraard nadat ik die 2 poezebeesten eten had gegeven, Die doen namelijk alsof ze in geen tijden wat te eten hebben gehad. Jan is er ook al uit. Dan een beschuitje met vlokken, daar had ik nou eens echt trek in. Eigenlijk heb ik dat voor de dames maar af en toe wil Oma ook ervan genieten. De vlokken had ik van Els en Nance gekregen. De beschuitjes van Holland snack express, mijn Nederlandse wortels raak ik niet zo maar kwijt. De Leidse ook niet want ik ga vandaag hutspot koken , morgen 3 Oktober Leidens ontzet. Ipv klapstuk heb ik een groot stuk goulaschvlees die ga ik eerst koken in bouillon dan haal ik het eruit en doe de aardappels dan de wortels en als laatste de uien er boven op. Het vlees bak ik nog even en snij het dan in plakken, De jus blus ik af met wat van de bouillon . Dan morgen smullen maar.
Nu eerst aan mijn koppie koffie.
De ochtend kabbelde zo voort en dan middageten samen met Jan. Kürbissuppe en dat smaakte zeer goed. Was het in de morgen best lkker , werd het rond het middaguur ongemoedelijk fris. Maar goed het huis is weer gelucht , de katten zijn buiten geweest maar nu toch de deur dicht. Na ons middageten kwam Ingrid Sabrina en Theresa boven brengen en ging naar haar werk. Die 2 vermaken zich wel. Theresa een poos met Squla bezig geweest. Sabrina wat tv gekeken. Later ging Theresa met haar Tablett en Sabrina was aan het spelen. Ik een koppie koffie en Jan was ook niet veel aan het doen. Theresa werd om kwart over 4 opgehaald om naar de karate te gaan. Jan en ik zitten nu even en kijken ook wat tv. Langzaam aan dan breekt het lijntje niet.
Al met al de dag langzaam doorgekabbeld en dan is het bijna weekend ook voor ons.
Jannick kwam thuis en een hele poos met hem gesproken, dan moest hij snel naar de brandweer. Ingrid kwam weer laat thuis en ook nog eens totaal uit haar doen. Nadat ze de kinderen in bed had gestopt een hele poos met haar gesproken. Het was een ....dag op haar werk geweest en het ging haar niet goed. Al met al was het 10 uur voor mijn weekend begon.
Langzaam aan tekenen zich de definitieve toekomst uit. Ik kan er vrede mee hebben.