Een winterse zaterdag

Vanmorgen om half 6 wakker alvast de babyfoon aangezet maar dom niet de wekker uitgemaakt. Die ging dus om 6 uur.En ik hoorde de sneeuwschuiver. Om 7 waren de Kids wakker en Jan Sabrina gehaald en ik de tv aangezet. Met zijn allen in bed en nog een poos volgehouden tot Sabrina Theresa ging pesten. Dus die aangekleed en naar de huiskamer. Jan ontbijt voor Theresa gemaakt ik de medicijnen voor beide gehaald en gegeven.
Dan Sabrina eten gegeven. En mij zelf ook wat gemaakt met een kop koffie.
Er was niet veel sneeuw maar ietje hoger waarschijnlijk wel meer . Het was min 3 en het is nu super zonnig, strak blauwe lucht nog ietsje sneeuw maar bij ons verdwijnt het snel. Nu half 10 en ik ben ook weer schoon en aangekleed.
Sabrina was vanmorgen echt stout en belaagde Theresa dan schopt en slaat ze . Ze smeet met alles en we hbben haar echt een paar keer flink toegesproken.
Theresa wilde graag tomatensoep eten dat kwam wel goed uit. Ik ghad het restant aardappelen gebakken met filetlapjes en restant bietjes. Uiteindelijk is alles schoon op gegaan en ik had al wat achter gehouden voor Ingrid. Na het middageten hebben ze video getelefoneerd met Papa dat maakt hen beide zo gelukkig . Sabrina mocht in de middag nederlandse Nijntje kijken op NLziet. Ze vindt dat geweldig , het nadeel dat ik elke 10 minuten een volgende aflevering moest aanzetten. Theresa moest huiswerk maken en ze had alles goed uitgerekend. Ook de rest van het huiswerk was goed gedaan. Dan ging ze weer in bed met haar telefoon. Sabrina geniet van al het Sinterklaas gebeuren. Vanmorgen wilde ze het pietenrokje aan en ze had wat geknoeid op het rokje met het middageten. Theresa wilde het haar uittrekken nou daar kreeg ze echt niet de kans voor Sabrina vocht met heel haar lijf en Theresa kreeg het niet uit. Ik Theresa gezegd dat het niet erg is dat ik het ook kan wassen. Als Sabrina ergens een Sinterklaas op of in ziet begint ze gelijk luid op haar manier te articuleren en moeten we kijken. Op haar manier beleefd ze het dus vol. Wij genieten van de kinderen en ongelooflijk veel van Sabrina. Dat we haar nog hebben, dat de operatie zo goed is gegaan. Nu een jaar daarna is het gewoon nog niet te bevatten. Hoe ze zich ontwikkeld heeft het afgelopen jaar.
Vanavond had ik een Brettljausen gemaakt, met kaas en verschillende worst, komkommer, zilveruitjes , brie en crackers. Ik laat ook Sabrina haar gang gaan en ze begon niet eens met de worst maar met de komkommer. Ze eet dan zo lekker.
Theresa werd door een 0900 nummer gebeld en gelukkig hebben we haar geleerd om niet aan te nemen maar om het te vragen dus ik heb het gelijk weg gedrukt. Het kost je anders zeker 30 Euro. Geen idee hoe dat is als je een prepaid kaart hebt. Ze heeft er maar 10 Euro opstaan. Telefoneren doet ze over whatsapp en op ons internet dat kost niets.
Door de vorst toch een laagje sneeuw blijven liggen , een winterse dag was het.
Ingrid kwam om half 8 thuis en haar eten opgewarmd en de hele meute weer weg. Morgen weer een een lange dag.