Voor het laatst genieten

Slovenië, Catez ob Savi

Vanmorgen vroeg wakker en om kwart voor 8 eruit gegaan. Ik ben brood gaan halen en dan daarna tafel dekken. Lekker ontbijten . We besloten om na het ontbijt te gaan zwemmen. We gingen naar het buitenbad.. Het was warm maar helemaal dichtgetrokken. Sabrina had vandaag niet echt heel veel zin en viel 3x op haar knieen dus op de laatste dag hier kwamen er nog pleisters te voorschijn. We waren om 12 terug en zijn dan gaan douchen . Ik heb eerst Sabrina gedaan en die aan Jan gegeven , ik douchen en dan Theresa nadat wij allemaal klaar waren is Jan gaan douchen en wij terug. Dan middageten. Dat werd restanten opeten. Ik heb van de eieren roerei met parmezaan gemaakt en de laatste spekplakjes gebakken. Een heel brood was er. We hadden nog bananen en yoghurt. Nog altijd genoeg om te eten. Ik heb al heel veel gepakt dus niet heel veel werk morgenochtend. We willen zo vroeg mogelijk gaan rijden en hopen dan de mensen uit Kroatie voor te blijven. We rijden weer over Maribor want over Llubljana Klagenfurt komen al die uit Italie komen. De kinderen mogen met hun Tablet .
We gaan straks nog even naar het automaten speelland .

Een prettige thuisreis gewenst vandaag