Met Ingrid naar Schladming

Vanmorgen werd ik wakker van Ingrid en Sabrina. Ik dacht dat ik op Sabrina moest passen maar Ingrid zei nee we zijn al terug , je sliep nog zo vast. Dan toch opgestaan en koffie drinken met Ingrid.
Ik was brak erg slecht geslapen met als gevolg tegen de morgen in slaap gevallen in een soort coma. Dan doet alles mij pijn omdat ik verkeerd gelegen heb- Laat ik de bakjes met katteknabbels uit mijn handen vallen want mijn grip valt dan in eens weg. Geen goede start van de dag-
Een erg warme zonnige dag en zeer zwoel.
Ingrid ging beneden in de hal de afgwerkte dingen verven. Ze is hyper omdat vandaag antwoord zou moeten komen.
Met Jan op het balkon van de grilplaat gegeten. Dan kwam Ingrid vragen of ik mee ging naar Schladming , ik had niets voor dus ben meegegaan. Ze moest kleding die ze voor Theresa had gekocht omruilen want Theresa was de broek te kort en te wijd en als ze nog groter neemt nog wijder. Ik vond leuke dingen maar ja als je niet weet of het een jongen of meisje wordt is er weinig keus. Het is blauw of rose en eigenlijk geen dingen die universeel zijn. Nog even naar Nijnke en de kinders mochten van Mama snoep kopen. Ondertussen al enige malen gebeld met het ziekenhuis en ze zou terug gebeld worden en het gebeurd maar niet.
Dan nog her en der heengereden en ook her en der wat gekocht.
Ik had pas aardbeien in Liezen bij de Penny en nagewogen en ik had 60 gram te weinig dus bijgevuld uit een ander bakje. Vandaag aardbeien bij de Penny in Schladming en zelfs 100 gram te weinig. Dus bijvullen uit een ander bakje en daar zei een andere klant wat van en ik gewezen dat er opstaat 500 gram op het bakje en ook op de schilden die erbij staan en gezegd dat ik het nagewogen had. Je zag dat ze eigenlijk ook aardbeien wilde maar niet durfde te doen wat ik deed en ze de aardbeien dus links liet liggen.
Pas half 5 weer thuis en we hadden Jannick ook nog gezien in Schladming. Op de terugweg was er op de B320 bij Schladming oponthoud er stond oa een auto van Arzbacher. Dus toen Jannick later een bakkie kwam doen gelijk gevraagd of zij collega een ongeluk had gehad maar nee . Een nieuwe band van 3 weken oud was uit elkaar geklapt. Een behoorlijke ravage daardoor er was politie en verschillende voertuigen op de 320. Er komt een onderzoek waarom dit gebeurd is met die band.
Ik vroeg aan Jannick of Ingrid nu was terug gebeld en nee . Hij zei daarom ben ik ook even gevlucht. Ik vind dat je zo niet met mensen mag omgaan. Tussen hoop en angst mensen zo lang aan het lijntje houden.
Nog niet zo lang geleden schreef ik over de info avond die over een
blackout ging. Dat was niet zo gek dus want die hadden ze nu in Zuid Amerika-
Gelukkig maar 15 uur maar het kan in de toekomst voorkomen dat het tot enige weken kan duren . Dit geldt ook voor Europa.