Nieuwe week

Vanmorgen wakker en Jan was al Theresa weg brengen. even later werd Sabrina door Jannick gebracht . Die ging Jan ook weg brengen.
Nog wat tv en dan eruit om te douchen. Aan de koffie en ik heb nog geen trek. Ook al is het bewolkt het lijkt een mooie dag te worden en de zon piept er al doorheen. De deur staat open want koud is het niet. Ik had eigenlijk een afspraak maar die is naar morgen verzet. Het kon ook vanmiddag maar Theresa is hier de komende 2 weken en ik dacht dat Meli vanmiddag iets heeft. Dan is het fijn als ze bij Oma kan komen.
Christina ja uiteraard is Jannick er altijd maar ik heb nog meer kinderen.
De was gedaan nog wat opgeruimd , middageten gekookt en samen met Jan gegeten. Smaakte mij wel, gekookte bietjes met gebakken spek en gekookte aardappeltjes. Custardvla toe. De Bofrost kwam, ik ga het maar opzeggen . Ik gebruik maar weinig omdat ik het te duur vind. Nu gaan ze ook nog per keer 1,50 Euro benzine kosten rekenen. Dan kwam Ingrid de spullen van Sabrina halen en ik vroeg haar heb je mijn 25 Euro meegenomen. Oh die was ze vergeten maar ze ging het gelijk halen. Ze kwam weer en dan ging ze weer. Ze reden door naar Graz want daar slaapt ze dan en ze gaan dan morgen naar de REha van Sabrina.
In de middag kwam Theresa weer knutselen. Ze is allemaal dingen aan het maken van schoendozen voor haar LOL pop.Meli kwam een bakkie halen Daarna ging ze het gras maaien. Het was wel warm maar het bleef zwaar bewolkt. Ook weer wind in de middag. Al 2 bakken met viooltjes zitten ineens helemaal vol luizen en ook al op sterven na dood. Ik denk dat het door de wind die er steeds is komt, want de bakken die daar geen last van hebben vangen geen wind. Eind van de middag vertrok ook Theresa naar beneden die moest om 6 nog gaan blokfluiten.