Voor ons een rustige zaterdag

Vanmorgen wakker van Theresa , het was 8 uur dus gezegd dat ze tv mocht kijken en mij nog een keer omgedraaid. Tegen 9 belde Jannick of ze konden komen ontbijten en om kwart over 9 zaten we allemaal aan tafel. Daarna gingen ze aankleden en ik douchen en aankleden. Zij gingen met Theresa naar Schladming bergschoenen kopen. Die heeft Theresa dinsdag nodig en de bergschoenen die ze heeft zijn te klein. Die had Ingrid laten brengen door Sandra. Ik mag toch aannemen dat Ingrid weet dat ze te klein zijn. Want Theresa wist dat wel. Dan gaan ze ook nog naar het lentefeest bij het RK in Schladming.
Als ze vandaag geen plannen hadden gehad dan hadden wij nog de keuze uit 2 dingen . Naar Öblarn waar de waterwerken worden geopend of naar Großgmain waar het openluchtmuseum gratis te bezoeken is of een van de andere die dan gratis te bezoeken zijn. Daar zijn we nog nooit geweest.
De was staat weer aan en zit ondertussen in de droger. Het is zwaar bewolkt maar droog. Vannacht enorm noodweer gehad, Jan is er uit gegaan om het raam te sluiten.
Het is nu bij ons frisjes komt hoofdzakelijk door de wind.
Het werd uiteindelijk een 20 graden maar niet echt lekker. In de middag kwamen ze weer terug en de nieuwe bergschoenen van Theresa bewonderd. We waren F1 kijken en het wordt spannend morgen. Wordt tijd dat de auto van Max gewoon doet wat nodig is .
Morgen gaan we grillen, Heinz en Carmen komen ook. Ik heb net de pindasaus en de guacamole gemaakt.
Theresa is bij ons weer zich zelf aan het vermaken maar ik geloof dat ze wel beneden gaat slapen.