Verhuisdag

Vanmorgen om half 6 al wakker. eerst een half uurtje tv en dan opgestaan. Nadat ik klaar was ben ik soep gaan koken. Een grote pan linzen/kokossoep. Dus om kwart over 6 rook je al knoflook. Dan om kwart over 7 kwamen Meli en de kinderen. Een beetje rommelig want ik moest broodjes bakken . Jannick was al auto gaan ophalen. Sabrina en Theresa konden al eten want de cornflakes en jamcroissantjes konden ze aan beginnen. Om kwart voor 8 was Jannick terug en ze gingen gelijk naar Singsdorf maar eerst zijn personeel ophalen. Kwart over 8 had Theresa haar video met school en heb ik haar huiswerk ondertussen uitgeprint. Ik moet zo eerste even wat tijd voor mezelf hebben anders houd ik de hele dag buikpijn.
Ondertussen video met school klaar en ze is nu weer online huiswerk maken met Mathias. Ze heeft net haar Mathe al laten nakijken want daar is Theresa altijd zo snel mee klaar. Dan zit ze onder het maken ook nog te kletsen met Mathias.
Nu voor Sabrina een DVD van Julius (een aap) aangezet dat vindt ze ook leuk, Ze had net ook huiswerk gemaakt op een blad die niet helemaal goed geprint was. Ach ja je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Jan heeft zich dan met Sabrina bezig gehouden en ik met Theresa in de keuken. Zij huiswerk en ik een taart gemaakt. Een grote sneeuwster maar zonder alcohol maar met een Himbeere en mascarpone/roomvulling. Nu kwart voor 11 en beide zijn we klaar. Jannick verstuurd het dan en ik heb alles al nagekeken. Nu heeft ze tot de 14. schoolvakantie dus geen huiswerk. Dan moet ze zo nog blokfluit oefenen dan hebben we dat ook gehad. Nu zelf een koppie koffie.
Middageten gemaakt en een hele grote pan met linzensoep, met kokosmelk en kurkuma. Theresa is er dol op en bij Sabrina ging het ook vlot naar binnen. Dan was het tijd om Theresa naar Mathias te brengen . We werden verwelkomt door de vader van Mathias en die zei je hoeft niet te komen halen. Ik moet vanavond in Gröbming zijn en breng haar tussen 6 en 7 thuis, Wij zijn via de andere kant terug gereden. Dat is dan over de berg. Bij ons vandaan vind ik het moeilijk te vinden maar van hen dan terug over de berg probleemloos. Het is een mooie route en bij dat prachtige weer een genot. Sabrina geniet van alles. Thuisgekomen waren wij toch nog eerder dan de verhuizers terug. Ze moeten in Singsdorf alles uit elkaar halen en dan alles inladen en dan nog een uur rijden. Ik had contact met Jannick gehad en die was toen het konijnenhok in Weissenbach bij Liezen ophalen en zou dan komen. Ik had hem gebeld voor wij weggingen omdat ik het huis wilde afsluiten maar hij wist niet of hij een sleutel had en ook niet of Meli een sleutel had. Dus onze sleutel ergens achter gelaten. Maar uiteindelijk waren we eerder terug.
Pas ergens begin van de avond waren ze zover dat alles uitgeladen en de slaapkamer weer opgebouwd was. Na hun avondeten met de jongens kwam Theresa thuis. Die jubelde ik heb lekker pannenkoeken met nutella gegeten.. Sabrina was door Meli opgehaald en wij eindelijk rust. Maar ja dan bleek dat de tv in de slaapkamer nog niet op ons internet was ingesteld en na ongeveer 20 pogingen pakte de tv het. Maar toen was de stick en alles nog niet ingesteld. Het was mij wel goed en ik heb de PC op de tv aangesloten en wat NLziet gekeken.