Zondag luie dag

Ook al had ik de tijd aan mij zelf vandaag ik was toch wakker om 7 uur. Dan maar een beetje tv kijken in bed. Om half 10 opgestaan en douchen dan ontbijtje voor Jan en mij gemaakt. Lekker broodjes gebakken en een eitje gebakken. Ingrid kwam met de meiden even koffie drinken en straks gaan we beneden eten Rostbraten . Ingrid zei dat het zeker 2 kg vlees was die ze had gekregen.
We gingen dus beneden eten en Ingrid had een hele grote ovenschotel met Roastbraten gemaakt. Het heeft qua ingredienten wat van hutspot weg. Rundvlees met uien en wortels en gekookte aardappels.
Het vlees is dus bio en van eigen Hof van de Götscherhof. Het was zo super mals en smolt op de tong. Ik heb dus te veel gegeten. En ik denk dat het wel meer is dan 2 kg.
Nog wat damesskien gekeken en nu samen met Jan de serie dokter Klein uit de Mediathek van ZDF aan het kijken. We lachen ons af en toe te pletter. Ons eigen bed afgehaald en ondertussen de eerste was alweer in de kast en de 2e klaar om in de droger te doen maar daar zit nu de was van Ingrid in. Misschien nog een 3e was bij elkaar- meer doe ik niet vandaag.
Het was vandaag zonnig en droog maar het was koud.
Theresa kwam nog voorbij met een stapeltje plakplaatjes voor het boek en zo waar konden we er 7 gebruiken. De actie is alweer voorbij en ik geloof dat ik nu nog 29 plaatjes nodig heb. We hebben veel dubbele dus misschien kan ik nog ruilen.
Net kwam Ingrid nog even boven met de kinders. Ik vroeg haar al dat was een lange wandeling want ze ging met de kinderen even naar buiten. Ze kwam maar niet terug , maar ze was bij Jannick. Die heeft vandaag Rettungsdienst in Gröbming en had geen oproepen.
Dienst tot 7 uur vanavond. Heeft hij zijn verplichte uren ook weer wat bijgewerkt.
Mijn laatste was is bijna klaar en dan duurt het niet lang voor ik er in ga. Ik heb flink last van mijn schouder en wordt er moe van en ik was al moe.