dag 2

Oostenrijk, Lohnsburg am Kobernaußerwald

Dag 2
Het is half zeven en het regent hard we moeten om 7 uur ochtendsport doen( 10 min hardlopen 20 min skie-imitatie.
Het regent erg veel en daarom is het programma omgegooit eigenlijk zouden we s’ochtends rolskie training hebben en s’middags hal training ( evenwicht spel rekken/strekken) maar omdat het s’ochtends nogal al hard regende is het omgedraaid ,hal training was leuk rolskie training was erg zwaar sprint rondes in groepen eerst was ik bij een voor mij te langzame groep toen heeft er een wissel plaats gevonden en moest ik met een snellere groep mee dat was een stuk zwaarder om bij te houden voor mij maar wel leuk. ik heb veel geleerd met Duits/ Steirisch maar ook met mijn sport .
Ik ben waarschijnlijk te zwaar dus moet ik afvallen en ze zeggen dat ik voor het winterseizoen mijn buikie kwijt ben maar ik stop weer voor vandaag want ik had 5 minuten geleden bij de videoanalyse moetten zijn helemaal vergeten. Ik ben vandaag opnieuw oom geworden van Nina de dochter van Bianca en Peter. Het is maar een heel klein babytje van 1400 gram en ligt samen met Bianca in Utrecht. Jannick