Dag 3 met de veerboot naar Breskens

Nederland, Kamperland

Ik werd wakker van bonken en het was vrij luidruchtig en ik dacht tja en verder niets. Kom ik er ook uit was het rondom 8 uur en Jannick was bezig geweest met wespen doodslaan en zei niet naar de badkamer. Zat de hele badkamer vol met wespen en elke keer als hij had geprobeerd iets te doen bv het raam wijd open doen kwamen er ook naar de huiskamer binnen. Onder de deur had hij al met een handdoek afgedicht. Dus de Roan mensen gebeld en die zou later komen. Ingrid stekeblind want haar bril was in de badkamer , die van Theresa ook en ik doof want mijn gehoorapparaten lagen er. Komt die man zit er nog eentje en de rest verdwenen. Dan voel je je een idioot. Hij zei als we weer last hadden de airco aanmaken daar hebben ze een enorme hekel aan. Ze waren waarschijnlijk binnen gekomen omdat Ingrid een verwarming in de badkamer had aangezet. Zelf ziet ze niets en was in de badkamer gegaan en weer snel eruit nadat ze merkte er klopt iets niet.
Dat was dus de herrie die ik gehoord had. Jannick vroeg me nog en dan kom je niet kijken wat er aan de hand is en ik nee ik dacht het zal wel goed zijn.
Met zijn allen ontbijten super gezellig en lekker. Nederlands bruin brood zo lekker.
Daarna met zijn allen boodschappen doen en toen we terug kwamen was het al tijd voor middageten, Jannick het overgebleven vlees van gisteren in de pan gebakken , we hadden nog veel salade van gisteren , sausjes en brood. Lekkere vla als toetje. We bsloten omdat het nog seeds zo warm en super zonnig was om naar Vlissingen te gaan en daar met de veerboot naar Breskens. Een mooie rit , een heerlijke overtocht lekker buiten in de zon . Dan zijn we in Breskens naar een strandpaviljoen gelopen en hebben daar wat gedronken en een borrelplaat erbij met Scampi´s, kaas en bitterballen , mosterd en hete saus. De scampi´s vonden we zo lekker dat we daar apart nog wat van besteld hebben. Dan op het strand gegaan en dat was genieten voor ons allemaal. Dan moesten we toch echt op weg om de veerboot terug te nemen en weer terug naar de Roompot. Het was na 18 uur dat we thuis waren gekomen. Nog een poos in de lounche buiten gezeten en de kinderen spelen. Wat gegeten wat er nog zo te snaaien was. Toen het donker werd naar binnen. Jannick en Ingrid de kinderen douchen en zichzelf. Kinders De kinderen in bed gestopt en dan heeft Jannick het haar van Ingrid geverfd. Ik nu stukjes schrijven en de fotos van mijn camera gehaald. Het internet doet het niet dat wordt maandag gerepareerd zeggen ze, Dat hebben we al zo vaak gehoord. Ik geloof dat we nog geen camping of park getroffen hebben waar het anders was.
Jannick net kaarten via vakantieveilingen , de veiling gewonnen en hij begint het te leren want ik ben er goed in. Kon hij meer kaarten bijkopen voor 16 euro per stuk goedkoper dan de verkoop prijs dus die heeft hij voor ons erbij gekocht. Het zijn kaarten voor Bobbejaanland. Morgen gaan we naar de Efteling maar Jan wil een dagje rust dus ik ga met Jannick en familie mee. Jannick is net ook naar bed vertrokken, Morgen om half 7 staan ze op . Dus ik zou ook moeten gaan maar ik ben nog erg wakker.