We nemen een voorproefje op het stemmen

Freitag 13.März
Zonnig maar niet echt heel warm, maar droog en zon doet me al goed.
Al vroeg op pad met Ingrid en Theresa naar Liezen. Helaas was Theresa erg lastig maar ach ze is nou eenmaal 2 jaar.
Tussen de middag bij de Lutz gegeten en Theresa in het speelhok spelen, de vis was erg lekker .
Dan nog even naar de Lidl en dan naar huis. Met zijn allen thuis nog koffie gedronken voor Jan weer moest gaan werken , uiteraard met wat lekkers erbij. Dan zijn Ingrid en Ik met Theresa naar het Rathaus om te gaan wahlen. Wist niet wat ik zag alle prominenten van de partijen waren daar . Op de terug weg zagen we Jan voorbij komen die met een grote smile een doos celebrations chocolade omhoog hield. Bij thuiskomst zagen we er nog eentje staan voor de deur voor Ingrid en Jannick, bleek van de FPÖ met balpennen en aanstekers erbij. We hebben beide zeker niet op de FPÖ gestemd maar we laten het ons maar smaken en de pennen liggen in de bak samen met de pennen van de andere partijen. De eigenlijke stemdag is volgende week zondag en dit is een voor stemdag.
Het was geen straf om buiten te zijn, ik lijd ernstig aan voorjaarsdepressie geloof ik, moe moe en nog eens moe.
We hadden allen al met de post een op naam gestelde brief van de SPÖ gekregen met de uitnodiging om te gaan stemmen en uiteraard op de SPÖ. De oogst deze stemronde een ontbijtje, een paraplu, pennen, snoepjes, celebrations, aanstekers en wat al niet meer. We kunnen alles gebruiken.
Het is vandaag een echte vrijdag ook al is het de 13. ,na de vis van vanmiddag heb ik net lekker sushi gegeten. Voor Jan biefstukje gebakken.
Vanmiddag ook maar een afspraak bij de kapper gemaakt , helpt ook om mijn depressie te overwinnen denk ik. Nieuwsgierig wat er weer van gemaakt gaat worden. Ik probeer weer eens een andere kapper uit.
Morgen maak ik wel een voor en na selfie.
Net toch de houtkachel maar weer aangemaakt en lekker lui op de bank.
Gisteravond een filmpje gekregen dat Jula achter een loopkar loopt later op de dag heeft ze ook haar eerste stap alleen gezet. Het zal wel niet lukken om het filmpje hier op te krijgen internet is zo enorm slecht.