Jan geopereerd

Oostenrijk, Pruggern

Donderdag 19 april
Vandaag is Jan geopereerd, om 14 uur gebeld en toen was Jan nog niet op de intensief, later om 16 uur opnieuw gebeld en toen lag hij daar net.Alles was goed gegaan en ik kon hem even spreken met de telefoon van de verpleging,hij zei dat hij eind van de middag wel op zijn kamer zou zijn want zijn benen moesten eerst weer normaal zijn. Dus om 18.30 naar hem gebeld maar zijn telefoon stond uit, later nog een aantal keren maar geen gehoor.Uiteindelijk om 21 uur maar weer naar de intensief gebeld en daar lag hij nog steeds, de verpleegster zei dat Jan niet goed aanspreekbaar was en dat hij misschien onzin zou uitkramen.Ik heb met hem gesproken en volgens hem is er niets aan de hand en ik vroeg heb je dan iets gekregen, maar nee dat was niet zo want je kreeg daar niets want anderen hadden het gevraagd en kregen ook niets, maar dat weet hij dus gewoon niet.Dat was vanmiddag ook al zo maar toen had niemand dat tegen ons gezegd.Hij moet daar zeker nog tot morgenochtend blijven, en ze spoelen hem daar ook.

Het weer is wederom super en ik heb samen met Jannick vanavond buiten in het tuinhuis gegeten en daarna Carcason gespeeld.Pas om 21 uur naar binnen gegaan.

24 april 2007 11:17 | Door: Bjank Nou pap zal wel lekker aan de morfine hebben gezeten haha.