Een skimedaille

Oostenrijk, Pruggern

Jannick heeft een leuk weekend in Murau gehad. Hij deed niet als voorloper mee maar mocht toch in de wedstrijd starten.
het was een RTL race (reuze doorloop)en hij behaalde de 3e plaats achter 2 skiers.volgens Jannick was het erg zwaar en het was op de Kreitchberg.
Verder waren er ook wedstrijden die nog voor die van Murau gehouden werden van Iglo en hij heeft geholpen, kreeg hij de cd die hier in de reclames van Iglo wordt uitgezonden op tv. Elke vereniging,bedrijf, school of wat dan ook heeft geloof ik zijn eigen skikampioenschap. Voor ons een rustig weekendje.Met alle voorbereidingen bezig om naar Nederland te gaan.
Zaterdag heeft Jannick zijn allerlaatste
wedstrijd van het seizoen in Kitzbühel.
het is een OM skate.

nieuwe mountainbike
Ik had vorig jaar een prijs gewonnen in het Gouda 6 sterren stipendium. Het bedrag van 1000 euro was toen nog niet toereikend voor de trainingsfiets die ik nodig had. Eindelijk kon ik nu een mountainbike kopen. het merk Genesis en alles xt.Hij fietst geweldig, superlicht kan hem met 1 vinger op tillen.Echt super.kan niet wachten tot het fietstrainingsseizoen begint.ik ben er klaar voor