Pasen

Vanmorgen alles op mijn gemak gedaan. Ik zou koken en dat ben ik dan gaan voor bereiden. Dan ben ik gaan zeggen dat we aan tafel konden gaan.
Gezellig eten met zijn vieren. Jan kreeg nog een cadeautje van Jannick. Een molen om in elkaar te ztten van papier. Daarna gingen ze weer. Een poosje daarna gingen de deurbellen . Ingrid kwam de kinderen brengen.
Later ben ik even beneden dag gaan zeggen en Theresa was nog steeds op zoek naar haar Osternnest , Sabrina had die van haar al gevonden- Theresa had een complete Harry Potter dvd box gekregen en Sabrina een tekenbord voor haar computer, Ze kan schrijven en tekenen ermee. Jannick was het al aan het aansluiten.
Morgenochtend komen ze voor het paasontbijt bij ons en ook middageten maak ik morgen weer. Beneden kunnen ze nog even niet koken.
Precie een jaar geleden waren Jannick en Mark aan het slopen en opbouwen in mijn keuken. Nu bij hem zelf bezig .Nu na een jaar is mijn keuken ook nog niet helemaal klaar dus ja het heeft tijd nodig maar vooral geld.
Jan heeft in de middag zijn molen in elkaar gebouwd dus die was ook lekker bezig.