Rondje gemaakt

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 28 november
Vanmorgen naar Schladming voor mijn recepten en Jan moest ze ook ophalen. Dan Jan naar Bonita om te werken en ik naar de groothandel kaas kopen. Bonito is altijd kort werken dus toen ik klaar was bij de groothandel was Jan ondertussen ook alweer klaar- Hij werd nog gebeld om morgenochtend in Liezen te werken bij de Stiefelkönig maar hij heeft geen zin om voor 1 ½ uur werk helemaal naar Liezen te rijden dat moet ook nog vroeg in de ochtend en dan hoeft hij pas rondom 15 uur weer in Stainach op het gymnasium te werken. Wat moet je met al die tijd er tussen in?
Ik ga zo naar Stein/enns wandelen en daar dan naar de dierenarts kijken of ik een afspraak kan maken om Felicia te laten steriliseren. Dan loop ik daar vandaan terug naar de weg en dan kan Jan vanaf zijn werk komend me daar oppikken en dan samen naar Gröbming naar de apotheek.Ik ga om 15 uur lopen en Jan zal ongeveer 16.30 daar zijn. Het is nog steeds mooi en droog zonnig weer.
Jannick heel even gesproken en hij heeft het erg naar zijn zin in Livigno.

28 november 2011 14:24 | Door: Annemarieke Ze verwachten dat er eind deze week sneeuw gaat vallen! (hoop ik ook zo) Boodschappen zijn al voor een deel binnen.