Een bezige maandag

Vanmorgen al om half 5 wakker een beetje dommelen tot half 6 en dan de babyfoon aangezet en wat tv kijken. Jannick kwam zeggen dat hij wegging , Meli was al weg.
Dan tegen 8 uur stond ineens Sabrina in de slaapkamer , hallo Oma ich bin wach. Dus die was heel zachtjes uit haar bed en maakt ook de deur open naar het trappenhuis. De babyfoon slaat niet aan en ook Theresa had het niet bemerkt. Ze had heerlijk haar luier vol dus ik kon gelijk aan de slag. Dan mocht ze in ons bed zitten en ook Theresa was ondertussen gekomen. Opa had het ontbijt voor Sabrina gemaakt en oma voor Sabrina. Oma douchen, Opa douchen en aankleden en dan zelf ontbijt en een koffie. De keuken opgeruimd, de groene zak en de restbak dicht gemaakt . Alles wit van de vorst buiten, wolkig en wat zon. De voorspelling was dichte nevel die tot laat in de middag zou aanhouden. Het werd dus een stuk beter.
Ik weet al wat ik ga koken want Theresa wil graag spaggetti eten. De rest was het daar mee eens.
Dan zijn we met Sabrina en Theresa naar Liezen gereden om boodschappen te doen. Het was overal druk en het meeste wat ik wilde kopen was er niet. Maar goed eerst naar de Lidl en dan naar de Penny , dan hielden we het voor gezien. Theresa heeft een Schleich doos met een paard met veulenen allerlei frutsels erbij gekocht. Was nu bij de Lidl voor 15 Euro en die had ze in haar spaarpot zitten. Dus mocht ze het kopen. Ze kon uit verschillende doosjes kiezen maar het werd het paard met ruiter en pony en frutsels. Ze had ook nog naar playmobiel staan kijken en kon bijna niet kiezen. Jan in zijn oor gefluisterd dat hij met ze ergens anders heen moest gaan en ik de autosleutel. Voor Sabrina en voor Theresa een doos Playmobiel voor de kerst gekocht. Theresa iets met prinsessen en Sabrina iets met paarden. Je moet er soms gewoon tegen aan lopen. Thuisgekomen ging Theresa in haar eigen kamer spelen met de Schleich. Sabrina ging met Peppa spelen en ik ging koken. Dan hebben we samen gegeten en Theresa en Sabrina beide goed gegeten. , Na het eten verdween Theresa weer naar beneden naar haar eigen kamer om te spelen. Sabrina ging met de babypoppen spelen. Er staat een buggy en een poppenbed en wat poppen. Het mooie oude houten poppenbed is nog steeds een succes. (Jeannette)
Middageten gemaakt, spaggetti en salade. Theresa en Sabrina aten hun buikjes rond . Theresa echt een enorm bord vol en ook Sabrina zat op haar gemak te eten. We blijven dan zitten zo lang ze aan het eten is. Ze heeft er echt tijd voor nodig en ondertussen keuvelen we. Dan gingen ze beide met hun spel door . Half 3 was Gaby er voor Sabrina dus die waren beneden in de huiskamer, Theresa bleef in haar eigen kamer met de Schleich. Om 4 kwam Sabrina weer boven en ging Gaby. Jannick belde dat Jessy kwam en die zou weer gaan bakken. Toen ze kwam ging Theresa met haar mee naar bneden om te helpen. Om 5 uur de poffertjes gemaakt. Ook die gingen er in als koek bij Sabrina. Jannick kwam thuis en die nam Sabrina mee . Ik heb later nog de poffertjes voor Theresa naar beneden gebracht. Sabrina sliep al- Dominik en Mark waren er ook. Nu wachten tot Meli ergens rondom 8 thuis komt dan gaan Jannick en Meli eten. Dan is mijn dag ten einde. Vandaag heeft mijn vaatwasser al 2x aangestaan. Ik had ook weer een was vol dus ook maar gedaan. Ik was de kleding van de kinderen als ze hier zijn gewoon mee. Dan al die washandjes die Sabrina verbruikt voor je het weet is er weer een was vol.