De tijd gaat te snel

Ik moest er vroeg uit want Doninik kwam vandaag , gisteravond niet te laat naar bed gegaan. Ik zat al vroeg met Theresa in de keuken plaatjes in haar boek te plakken. Weer eens zo´n actie bij de Spar. Meestal doe ik alleen een boek als het iets is wat we erg leuk vinden zoals de Disney die we toen deden. Maar gisteren deden we wat inkopen en ik had maar 9,94 en ik kreeg geen zakje maar Erna was na mij dus ik vroeg haar heb jij plaatjes gekregen want ze had 21 Euro. Nee zei ze dus ik tegen de cassiere dat we plaatjes wilde. Normaal hadden we dan 2 zakjes gekregen maar ze pakte een hele stapel . Dus Erna nog een keer de winkel in en een boek ervoor gekocht. Hadden we in al die zakjes geen enkele dubbele dus dat schoot ook nog eens op. Langzaam aan druppelde iedereen in de keuken binnen.
Vandaag is het alweer de vertrekdag van Erna en Manfred. De tijd gaat te snel.
Na het middageten was het al snel tijd om ze naar Salzburg te brengen. Je moet wel veel eerder weg want als er iets bij de tunnels gebeurd ben je snel te laat omdat er geen andere weg is. Dus beter te vroeg daar en wachten dan helemaal niet vliegen.
Jan is ze gaan weg brengen want er kunnen geen 5 in de auto door het autostoeltje waar Dominik dan in had gemoeten. Jan weer goed terug gekomen en zij zijn ook weer goed thuis aangekomen.