Doe dag

Somber begin van de dag, mistig zwaar bewolkt en maar 12 graden. In de middag af en toe wat zon en werd het 18 graden.
Ik schrok wakker omdat ik Theresa hoorde huilen. Ik sprong uit bed en realiseerde mij dat ik vandaag niet hoef op te passen. Dan maar wat ontbijt tv gekeken.
Later kwamen Ingrid en Theresa koffie drinken.
Jan heeft de bluerayplayer aangesloten. De glazenplaat uitgepakt en de groencontainers aan de straat gezet. Allemaal kleine dingen maar moeten wel gedaan worden. Ingrid heeft veel groen fijn gemaakt en in zakken gedaan en weggebracht. Jan had al elke dag dozen vol meegenomen. Er ligt nu geloof ik nog een boom en verder alles weg. Hopeliojk wordt het dan een keer droog en mooi weer want e rmoet dringend gemaaid worden.
Ik heb met Barbara gebeld en die komt in de vakantie onze katten verzorgen. Gelijk uitgelegd waar we wonen en ze komt voor die tijd een keer voorbij als ze in Gröbming is. (ze woont in Öblarn)
De post bracht een pakje voor mij van Annemarieke met een boek over koolhydraatdieet. Ondertussen wat hoog nodige administratieve zaken gedaan. Niet mijn fovorite bezigheid.
Verder moet ik zien dat ik de printer weer aan het werk krijg Want die wil niet printen en ik moet toch ook mijn vakantiepapieren uitdrukken.Ingrid is een was bij mij aan het doen , de tweede van vandaag . Mijn was had ik al weer in de kast liggen.
Jannick komt niet thuis want die heeft RK dienst. Jan gaat nu weer werken.