Na regen en sneeuw nu de zon

Mittwoch 18.Mai
Tegen 8 uur kwam Theresa even dag zeggen, ze was helemaal klaar om naar de Kindergarten te gaan. Dus toen zij met Ingrid de deur uit ging ben ik gaan douchen bij hen.
Gisteravond zijn we lang met Jannick bezig geweest om de Lösung te vinden voor de badkamervloer. Ik denk dat we eruit zijn en Jan is vanmorgen daarmee verder gegaan.
Het was een zeer zonnige dag en vanmorgen werd het een 18 graden maar vrij koud door de wind. Wel is alle sneeuw die tot vrij laag gekomen was weer weg. Eind van de morgen werd het heel warm en dat bleef het de hele middag. Op het balkon zelfs 26 graden. Voordat Jan naar zijn werk ging is hij even bij het huis van Annemarieke gaan kijken en daar was het inderdaad behoorlijk koud. Dus hij heeft de verwarming aangemaakt. Dan is de kou eruit als de vader van Annemarieke aan komt.
De post was geweest en ik ben niet blij met de rekening van de installateur , materialen waren zeer duur maar ook het arbeidsloon viel erg tegen.
Jan was gebeld door de bank en het is 200 euro minder dat viel dus mee.
Hier brandt toch ook nog elke dag de kachel en soms heb ik ook de houtkachel nog aan.
Daarna heeft Jan mij opgepikt want ik wilde bij de Spar een doos melk en 3 grote pakken wc papier meenemen. Dat is te veel om zonder auto mee te nemen dus ik dacht doe ik het in de auto en ga ik terug lopen. Maar de koffie die ik altijd heb hadden ze niet en komt misschien vrijdag dus ik dacht oke dan rij ik met Jan mee naar Schladming en haal daar de koffie. Dus Jan me bij de Spar in Schladming afgezet, daar de koffie gehaald en nog wat kleine dingen dan ben ik door het centrum gelopen daar wat inkopen en dan vandaar naar de Hofer een aardig eindje buiten Schladming. Ik was daar net en toen belde Jan dat hij klaar was en ik zei hem dat ik bij de Hofer ging inkopen en is hij daar heen gereden. Thuisgekomen werden we verwelkomd door Theresa. Boodschappen opgeruimd en Theresa begon gelijk te helpen met de tassen leeghalen en aan te geven. Ondertussen oh Oma je hebt snoepjes gekocht. Voor mij en Dominiek he Oma?
Weer een dag om en zo maar eens Die kleine druktemaakster naar beneden sturen.