Koudddddddddddddddd

Mittwoch 12.Oktober
Zeer koud sneeuw tot net boven ons. De Sölkpas opnieuw maar het lijkt erop dat toch de Föhn gaat komen. Alleen even snel met Jan naar de Billa om dozen houdbare melk te kopen. Was in de aanbieding en gelijk maar 2 dozen meegenomen. Ik heb dan altijd melk in huis voor de koffie. Met mijn Latte gaat het best snel.
Toch weer snel naar huis, Ingrid kwam voorbij , we hebben gezamelijk gegeten nadat ze Theresa gehaald had. Ze zijn samen de hele dag gebleven. Jannick belde om 3 uur om te vertellen dat hij naar huis kwam en dat hij geslaagd is met een ausgezeichnet. Hij dacht slechts 1 fout te hebben gemaakt. Dus nu is hij Facharbeiter.
Het is nu 19 uur en iedereen is weer naar zijn eigen stekkie.
Jannick is nu wel in de buurt maar nog niet thuis want hij moet de auto bij de brandweer inladen waar hij morgenvroeg (4.15) mee naar de Feuerwehrschule in Lebring voor zijn Atemschutzlehrgang. Dan komt hij zaterdagavond weer terug dus dat is deze week erg veel leren , lange dagen , lange afstanden en afzien. De eerste voor zijn werk nu achter de rug. De volgende kan hij eventueel overdoen denk ik dan maar.
Ik hoorde geloof ik net Jannick thuis komen.
Morgen is het de grote dag in Liezen wordt het nieuwe Eli winkelcentrum geopend , wij kijken vrijdag wel als ik toch in Liezen moet zijn. Ingrid had graag mee gegaan maar we zijn niet op tijd terug om Theresa op te halen. Ik heb om half 11 een afspraak en een boodschappenlijst voor verschillende winkels dus niet zo snel klaar.
Zaterdag willen we als het weer redelijk is naar de Kirtag in Donnersbachwald en zondag is er hier weer Secondhandburse in Gröbming waar we graag heen gaan.