Dag 4 Rotterdam

Nederland, Rotterdam

Mittwoch 30.März

De dag begon leuk want ik had een berichtje van Jannick uit Bad Schallenbach en dat bleek een foto te zijn van hem met Theresa in een waterglijbaan.

Dus ze zijn in ieder geval een dagje erop uit gegaan.
Het weer was vandaag een heel stuk beter nog wel wind maar in de middag kwam zelfs de zon.
Wij zijn naar Rotterdam gereden en hebben de auto in de buurt van de blokhuizen in een parkeergarage gezet. Dan naar de markthal gelopen en wat geweldig is dat. Ik vind het helemaal geweldig. Wij zijn bij een Libanees restaurant gaan eten en dat was zo lekker. We waren op het terras gaan zitten boven de marktstand , we konden ook in het restaurant zitten maar vonden het terras zo leuk. We zijn de stad ingegaan en ook even bij V en D naar binnen, dat was om te huilen. Wat een varkens die mensen die graaien en alles overal neergooien en dat voor maar 25% korting. Slaat nergens op.
Dan bij de Hema daar schrok ik gewoon zelfde laken en pak.En die gaan niet eens weg. We zijn in de loop van de middag bij een leuke zaak lekkere koffie gaan drinken. Dan weer terug , ik wilde graag in het reuzerad maar Jan niet en alleen vind ik het niet leuk. Helaas hoorde ik later dat die er maar tijdelijk staat dus kans verkeken. Wat wel heel leuk was we kwamen voor bij het Savoyhotel het is bijna 17 jaar geleden dat we daar onze huwelijksnacht door brachten.
We kwamen gelijk met Jeroen aan en Olivia en Pepijn waren thuis bij de oppas. Jeroen ging koken, Kirsten stond in de file na een ongeluk.
Olivia moest verplicht aan haar door haar uitgestelde werkstuk werken wat heel veel werk was en wat ze te lang had uitgesteld. Pepijn was een soort wervelwind .
Kirsten kwam thuis en we gingen eten. De zoete aardappelsoep was heel erg lekker.
Nadat Pepijn en ook Olivia naar bed gingen zijn wij ook weggegaan. Een leuke schoolfoto van Olivia en Pepijn maar die kan ik thuis pas inscannen. Maar met deze foto s kan ik thuis ook mijn galerij weer compleet maken want alleen van hen waren er nog oude foto´s.
Nog een poosje met Erna en Manfred gezeten, wat tv kijken. De babykamer wordt al erg mooi. Wachten is nu op de vloer die nog geleverd moet worden, maar het stuc en verfwerk is klaar, de gordijnen en de lamp hangen.