Week begint gelijk goed.

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen was ik gelukkig wakker voor de wekker want we moesten wel heel vroeg op pad. Ik had een afspraak om 8 uur in Liezen in het Röntgencentrum voor een MRI. Waren mooi op tijd en nadat ik klaar was weer op huis aan. Dan in Gröbming nog even langs de grote Caritas maar nog geen stoelen gevonden. Het was geen mooi weer vandaag en met 7 graden ook niet warm. Wel brak rond het middaguur wat zon door maar zeer matig.
Met Ingrid koffie gedronken en dan eten gemaakt. Samen met Jan gegeten en daarna is hij Akos en Aron gaan halen in Pruggern.
Ook die te eten gegeven en Theresa kwam kijken of er ook nog wat te snaaien viel. Nu zitten ze met zijn drieen voor de tv Amazon te kijken.
Nadat ze er genoeg van hadden zaten ze met zijn drieen in de keuken met de Tablet van Theresa. Dan kwam Suzanne de jongens halen om 3 uur en die hadden niet veel zin om te gaan maar moesten toch.
Het werd toch nog heel even 14 graden maar toch niet heel lekker.
Theresa bleef nog even maar verdween toch ook even later naar beneden. Ingrid was nog even voorbij gekomen en Jannick sliep die gaat vanavond weer taxirijden.
Ben bezig geweest met administratieve zaken nog niet klaar morgen maar weer verder.
Ik kan de orthopeed pas weer op 4 maart bereiken die is vrij. Die zit samen met zijn vrouw in Seefeld waar hun zoon Max mee doet aan de WM Nordisch. Jannick heeft nog lang met hem samen gesport .
Heeft hem zelfs meermaals verslagen op de langlauf.