Winkelen en weer nette haren

Gistermiddag zo vreemd de storm was in enen weg en het werd weer zonnig en warm dan kwam er weer heel veel wind en dan weer mooi weer . Om half 7 nog met de
deur open en 22 graden. Helaas wordt er zeer slecht weer voorspeld. Tja de ijsheiligen zijn sinds gisteren weer aanwezig. Gisteren Mamertus, vandaag Pancratius, dan volgen Servatius, Bonifatius, en als laatste de koude Sophie. Oppassen met de planten kan zo maar ineens erg koud zijn.

Vanmorgen om half 7 wakker van de wekker, slecht geslapen maar toch eruit. Jan was eerst douchen die heeft altijd de langste tijd ´s ochtends nodig. Dan heb ik alvast de katten eten gegeven en ontbeten. Dan ben ik na hem gaan douchen en aankleden. Om half 8 op weg naar Schladming voor de test. Ik was gelukkig net voor de grote meute en kon binnen wachten tot ik aan de beurt was, de rij buiten groeide gestaag aan. Het ging wel super snel allemaal en de meeste gaan gelijk weg . Ik ging op zeker en ben pas gegaan toen de sms op de telefoon binnen kwam en uiteraard negatief. We waren even na 9 in Salzburg en zijn eerst bij de afverkoop buiten bij de Leiner gaan kijken. Uiteraard vond ik wat. Ik heb voor allebei de meiden een Evi popje met hond , zien er verschillend uit. Verder 2 plastik tafelkleden en dat voor 1 Euro stuk. Dan zijn we naar de Arcade gelopen en heb daar rondgekeken en verschillende winkels bekeken. Voor Sabrina bij H&M korte leggingbroekjes gevonden. Ze draagt nog altijd luiers en ze wil zo graag jurkjes aan. Dan doe ik een kort leggingbroekje eronder. Ziet er leuk uit en het valt niet op dat ze luierbroekjes draagt. Ik heb nu 6 verschillende gevonden.
Dan was het voor mij tijd om naar de kapper te gaan en ik ben weer helemaal gelukkig. Ik heb ook maar een keer mijn wenkbrauen laten zopfen en ze samen met mijn wimpers laten verven. Zelf zie ik het niet en zeker niet zonder bril. Daarna weer Jan opgepikt en zijn we naar Ikea gegaan. Eerst wat te eten gehaald en dat in de auto oppgegeten. Ook daar zag je overal mensen in hun auto eten. Na het eten zijn we Ikea ingegaan. Ik heb nieuwe matjes gekocht voor de balkondeuren , lekker fleurig met allemaal gekleurde rondjes . Een lederkussen blijft een probleem. En dan besloten omdat Jan al een stoel gemold had en de stoel waar hij nu op zit ook al begonnen is om 2 nieuwe stoelen te kopen. Nu met houten zit en rug ipv buizen. Ik heb er 2 gele kussens opgekocht al met al 2 complete stoelen ben ik nog goedkoper dan als ik een kussen had gekocht. Ik heb hem nu gebeden om dat hupfen zittend op de stoel te laten. Kleine moeite om even op te staan en de stoel te verplaatsen. Ze hadden ook een kussen voor de kinderuitvoering dus die ook gekocht. Ik ben compleet happy. Nu wachten tot Jan de stoelen in elkaar wil gaan zetten . Ik ga alles uitpakken dat stimuleert misschien. Ook heb ik alvast de tuinkussens van de oude stoelen afgehaald en opgeborgen. Dan heb ik nog 1 oude stoel die ik ook nog vervangen wil. De stoel waar ik op zit is een originele Ikeastoel met een lederkussen. (kussen al zeker ouder dan 35 jaar en nog steeds goed)
Jannick kwam thuis en even een bakkie doen , tja hij moet het nu 6 weken zonder Meli doen die in de revalidatie is. Gisteravond heb ik haar dag gezegd want ze moest vanmorgen al voor 6 weg. Ze had haar haar laten knippen een stuk korter en met blonde strengen zag er erg leuk uit.
Ondertussen 6 uur geweest en maar eens wat te eten maken.