Felicitatiedienst

Nederland, Gouda

Vandaag kwam de felicitatiedienst. Omdat ik een abonnement op de Ariadne neem krijg ik prachtige snoopyschoenen voor Jannick. Er zaten allemaal monstertjes in het pakket om te proberen van alles en nog wat babyvoeding, creme enz. Ik heb een boek voor Jannick gekocht. Naomi Snaterse kwam langs en ik kreeg slofjes en wantjes voor Jannick. Hij lacht al terug.

dinsdag 22 januari 1991, Gouda, Nederland
Vandaag is Jannick 2 weken oud . Hij weegt 4010 gram. Ik kreeg van mijn dietiste sokjes voor hem. Ik ben alleen het kaartje kwijt wat erbij zat. Misschien vind ik die nog.

woensdag 23 januari 1991, Gouda, Nederland
Vandaag ging Jannick voor het eerst mee naar mijn werk. Kirsten vindt hem leuk maar Mirthe is bang voor hem. Vandaag is Max Linstra geboren 3710 gram. Net zo´n beer als Jannick. Ik kreeg van Marije Lenstra ´s moeder een gestreept blauw/wit rompertje. Jannick kon het gelijk aan.

vrijdag 25 januari 1991, Gouda, Nederland
Jannick wil niet in de wieg slapen en in de kinderwagen niet onder de kap. Vanmiddag had ik hem bij de familie Tanis in de box gelegd en ja hoor daar sliep hij.
Nu lig je thuis dus in het ledikantje en dat wil je dus wel. Ze zeggen dat baby´s van zijn leeftijd niet lachen maar als ik tegen hem praat lacht hij.