Zo geen verveeldag

Oostenrijk, Aich

Gisteravond dus met Ingrid naar de bios gegaan. Er waren alleen vrouwen voor de film. Ingrid en ik waren beide eens een gweldige film alleen al om de muziek. Dat was genieten pur.
Vanmorgen werd ik wakker omdat Ingrid mij wekte. Theresa moest al om half 8 op de Kiga zijn voor de muziekles en daarna ging Ingrid naar haar afspraak. We hebben eventueel het kinderzitje van Sabrina voor in de auto. Want ik moet wel op tijd bij Andrea zijn om 10 en ze weet niet of ze het haalt om op tijd terug te zijn.
Het is nog minus 10 graden maar nu de zon schijnt en een strak blauwe lucht zal het wel snel warmer zijn.
Om 9 belde Andrea al dus dat was nog snel snel snel. Sabrina vond het geweldig om met Opa in de auto mee te mogen. Ze zat te kwetteren achterin. Andrea was verbaasd dat ik het nog zo snel geschaft had. Ik zei haar nog de meeste tijd was het ijskrabben aan de autoruiten. Ze heeft me ook terug naar Gröbming gebracht want ze moest in Gröbming zijn.
Dan moest ik zelf nog even douchen en gelijk de badkamer gepoetst. Nu even zitten en dan weer koken en middageten. Een beetje later dan we gewend zijn.
Misschien gaat Ingrid vanavond toch nog met Jannick naar de bios hij kijkt of hij geen taxi hoeft te rijden. Voor Jannick is Bohemian Rhapsody dan de 2e keer maar hij vindt de film zo geweldig dus geen probleem ermee om nog een keer te gaan. Het is toeval dat er achter elkaar films draaien die we graag wilden zien. Gisteravond was het ook nog maandag filmavond en dan kost het maar 6 Euro pp.
Theresa kwam in de middag spelen met haar feeen playmobil, ze heeft een speelkleed met wat feeen en speeldingen die erbij horen. Ze neemt dan ook haar feekasteeltje met de dingen ervan . Ze had haar cd speler ook in de keuken gezet en wat erin gedaan wat ze wilde luisteren. Geen kind aan haar. Eind van de middag kwam ook Sabrina . Ingrid en Jannick zijn vanavond samen naar de bios. Net gegeten met de kinders. Sabrina werkt dan een boterham met honing weg en haar medicijnen gaan er ook vlot in. Dan straks die 2 bedklaar maken en tandenpoetsen en zo. Dan eet Sabrina nog wat brij en haar laatste pil. Dan brengen we eerst Sabrina en dan wat later Theresa. Babyfoon aan en hopelijk Ruhe.

Het is idd een mooie film. Maar Bohemian staat bij mij toch bovenaan.