Speelhuis bouwen

Donnerstag
Werd wakker omdat Ingrid Sabrina kwam brengen en het was niet eens vroeg met bijna 8 uur. Er loopt een serie heel laat en ik wil zo graag weten hoe het afloopt dus nu al een paar dagen achter elkaar laat gaan slapen want het begint om 23.15.
Dan ons normale ritueel, nog even krantje en koffie. Het was inderdaad heel mooi en zonnig weer al is de vroege morgen temperatuur net aan 2 a 3 graden.
Met Jan in de tuin en hij is begonnen met het opbouwen van het speelhuis. Koffie drinken in de tuin en ik dan aan het eten begonnen. Samen eten en dan is hij weer verder gegaan.
Ik werd gebeld door de computerwinkel en de computer is behoorlijk beschadigd. Ze hebben 1 ½ uur werk nodig en dat komt me op 150 Euro. Oke dan maar want daarvoor heb ik geen nieuwe. Had eigenlijk iets anders in gedachten voor dit geld maar dat moet dan maar wachten.
Jan is aardig opgeschoten met het speelhuis morgenochtend samen de achterkant erop tillen en gaat hij verder. Hij moest vanmiddag weer werken anders was het vast al aardig af geweest.
Jannick kwam uit zijn werk voorbij, Ingrid was met de kinders naar de speeltuin. Hij was vanmorgen om half 6 begonnen . Ik kon hem gelijk zijn verjaardagscadeau overhandigen want die was vanmorgen al door de Obi gebracht lekker snel dus.
Sabrina ziet er erg goed uit nu niet meer zo extreem opgezwollen, Ingrid ging dus vanmiddag wegen en inderdaad 2 kilo afgevallen nu nog maar 8 kg. Heerlijk nu ze die medicijnen niet meer gebruikt. Het is gewoon zielig als een kind zo opgeblazen dik is en er niets aan kan doen. Ze gaat nu ook meer eten wat er zo gekookt wordt. En ze is een stuk vrolijker geworden en maakt nu contact met de buitenwereld.

Wauw, dat wordt een prachtig speelhuis!!!