Een ----dag.

Vanmorgen vroeg wakker door de sneeuwschuiver dan ben ik weer ingedommeld en om 6 weer wakker door de sneeuwschuiver. Dan maar een beetje tv.
Opgestaan en ik was net klaar met douchen toen Ingrid op de koffie kwam met Sabrina. Dan werd onze afspraak afgebeld dus we hadden ineens geen haast meer. Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Ben gelijk klaar met koken voor morgen. In de middag op weg naar Liezen . Ik had een afspraak bij de Hno dat heeft mij de hele verdere dag gekost. Daar baal ik zo ontzettend van. Bijna 6 uur voor we weer thuis waren.
Ik heb voor het eerst in mijn leven gevraagd aan de HNO of het kan zijn dat er eten aan de linkerkant van mijn keel blijft steken. Ik eet mijn hele leven al geen druiven om de pitjes en de velletjes ook appelschilletjes eet ik niet en ik ben dol op popcorn maar de schilletjes blijven steken. De HNO arts heeft gekekenen ik ben niet psychisch gestoord er blijft echt eten steken met voorkeur voor de dingen die ik opnoemde. Mijn keelamandelen zijn er als kind uitgehaald , er zijn resten overgebleven en daar zit een spleet tussen en daar verdwijnt het in . Het kan geen kwaad maar het is een heel vervelend gevoel en als ik het er niet uit krijg moet het inderdaad eruit gehaald worden. Het kan geopereerd worden maar volgens de arts een hele nare vervelende operatie dus beter is oppassen. Dat laatste doe ik mijn hele leven al en ik dacht echt dat het psychisch was want ik at veel dingen niet.Ingrid vroeg het ook wel eens waarom ik de velletjes niet eet want dat is gezond. Dus ik dacht nu ik er toch ben gewoon vragen of het kan zijn dat er eten blijft steken. Gehoortest gemaakt en het gaat niet achteruit. Alles weer schoongemaakt dus weer een half jaar vooruit-
Morgen weer een dag de mijne was het vandaag niet.