Sponsor bezoeken en mijn zus

Nederland, Hellevoetsluis

Woensdag 24 juni
Vandaag rijden we naar mijn sponsor Imatech in Hellevoetsluis. Ik vind dat je minstens eenmaal per jaar even persoonlijk contact moet hebben met je sponsoren. Ik heb geen klagen want ik heb al meer gekregen dan vorig jaar en ben daar erg blij mee.
Dus het is echt om even persoonlijk contact te hebben.
Het weer is in Nederland erg warm.
Van daar zijn we naar Rotterdam gereden want ik wil me orienteren op kleding, ik heb al zeker 3 jaar niet echt kleding gekocht buiten sportkleding. Dus echt altijd wat ik echt nodig heb maar nu is het tijd voor een nieuwe garderobe.
We gaan naar het centrum en hebben alleen winkels gekeken. Dan naar Kirsten en Jeroen om hun nieuwe huis te bezichtigen. Maar ze zijn op bezoek bij hun buurtjes Merel en Thijs en ze hadden zelfs voor ons nog iets op de bbq gelegd.
Dan het huis bekeken wat echt heel mooi is en nadat mijn moeder Olivia naar bed had gebracht en een verhaaltje had voorgelezen mosten we alweer terug naar Beekbergen.

Woensdag
Vandaag reden we vanaf beekbergen naar Imatech in Hellevoetsluis, we werden hartelijk ontvangen . Eenmaal per jaar willen we toch minstens even persoonlijk bij de sponsoren van Jannick langs gaan.
Vandaar naar Rotterdam waar Jannick even rond wilde kijken naar kleding en trends.
Uit de stad vandaan naar Kirsten en Jeroen en Olivia. Nu we in de buurt waren konden we even hun nieuwe huis bezichtigen. Ze waren op de bbq bij hun overbuurtjes Thijs, Merel en Valentijn. Die hadden voor ons ook lekkere schapenworstjes op de bbq gelegd, na het eten vlug het huis bekeken. Olivia heeft een enorm blauw oog en gezicht, ze is van de trap gevallen of gesprongen. Ik heb Olivia naar bed gebracht, uiteraard heeft oma voorgelezen. Toen ik klaar was vroeg Olivia met haar armpjes om mijn nek “gaat oma weer weg?” en ik zei ja. En het was de eerste keer dat ik met pijn in mijn hart wegging.
Terug naar Beekbergen gereden.