Een dagje rust

Vanmorgen pas tegen 9 wakker naar ik kon gisteravond slecht in slaap komen. Ik was in ieder geval uitgerust. Gelijk opgestaan en gaan douchen en alle ochtenddingen gedaan. Het was donker en somber maar niet koud. Later op de ochtend kwam af en toe de zon door en het werd in de middag 26 graden, Maria belde de moeder van Matthias maar helaas Theresa is er niet. Wel voor volgende week afgesproken. Helaas wil Matthias niet overnachten dat doet hij nergens. Nog even het weer afwachten. Dan komt hij gewoon overdag en gaat hij thuis slapen.
Nog wat zooi opgeruimd en Jan heeft een houten stoeltje die we bij het winkeltje erbij hadden gekregen in stukken gezaagd. Blank hout dus prima voor de kachel.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Pas aan het eind van de middag zijn we aan de wandel gegaan en onderweg wat inkopen meegenomen. Hing er weer aan het rek van 1,69 Euro. Zowaar een broek en een bijpassende trui voor de winter gevonden. Tja we moeten allemaal bezuinigen dus dan zijn koopjes wel fijn. Thuisgekomen was het tijd voor een avondboterham.
In de avond tijd voor Disney plus. The killers ben ik mee klaar en nu kijk ik Big sky.