Jannick dit keer 100% voor theorie

Vanmorgen ergens rondom half 8 wakker en niet veel later eruit gegaan. Het hoost en hoost en het houdt maar niet op. Jannick kwam voorbij om koffie te drinken. Heeft een vrije dag straks theorie examen voor zijn zware motor rijbewijs. We hadden het nog over zijn fouten gehad en eigenlijk heel dom , hij weet en kent alles maar heeft een begrip scharf en stumpf verkeerd om uitgelegd en dus ook de vragen verkeerd beantwoord. Typisch geval taalfoutje bij hem. Hij heeft nog een aantal malen geleerd maar net als voor zijn vorige examen altijd goed.
Dan samen met Jan hout kijken bij Letmaier. Het hout voor het frame is zelfs goedkoper maar de platen zijn bij de Obi iets meer als 6 Euro de m2 goedkoper en bij 9 m2 scheelt dat veel. De vraag is hoe krijg ik ze uit Liezen thuis. Uitgebreid voorlichting over wat te gebruiken voor de muur in die kamer een beetje verf 58 Euro voor 10 m2.
Middageten was snel klaar , de Taco restanten in de oven tot ze weer knapperig waren dan kaas erover en nog even bakken. Klaar was ik weer en samen met Jan gegeten.
Ondertussen wachten op de uitslag van Jannick, 2 wassen gedroogd voor Ingrid daarna een keer de hele deur en filters uit elkaar genomen want overal zitten na verloop van tijd pluizen. Jan heeft gelijk gestofzuigd. Ik was zo dom om mijn pc muis achter de verwarming te laten vallen. Uiteindelijk met de tang van de kachel hem omhoog kunnen krijgen. Het hoost en hoost nog steeds en het duurt nog de hele week dus Jannick moet alles waarschijnlijk gaan afzeggen. Eindelijk een Baggerfahrer, eindelijk iemand die de berg die we over hebben wil hebben, Jannick kan een Kieper van zijn werk en een Bagger gebruiken. Bij dit weer geen beginnen aan , een week later heeft hij het hele weekend cursus voor zijn gevarengoed van zijn werk in Leoben en is het weer super tot 30 graden geven ze dan op. Dat is dus helaas. Het wil maar niet lukken om de tuin en de muur af te krijgen.
Ondertussen met Liduina gesproken en die heeft een vlucht geboekt en komt van 28 december tot 8 januari naar ons. Iets waar ik helemaal naar kan uitkijken. Ik heb alweer veel om naar uit te kijken want eerst komen in Augustus Els en Nance waar ik ook heel erg naar uit kijk.
Ik ben naar mijn gevoel eindelijk weer fit , heeft iets langer geduurd dit keer. Nu hopen dat het weer een poosje weg blijft.
Jannick kwam thuis en had dus zijn examen dit keer met een uitslag van 100% gehaald. Dus hij mag donderdag aantreden om de praktijk te doen. Ondanks het shit weer toch nog allemaal lichtpuntjes.

Feliciteert hem maar🥳🥳🎈🎈

Erna 2020-06-15 17:16:16

Topper!!!

Annemarieke 2020-06-15 23:35:08

van harte gefeliciteerd met het behalen van je theorie examen Jannick