Lange dag

De wekker liep om half 7 af en toen ik onder de douche stond kwam Jannick Theresa al brengen. Jan ondertussen haar ontbijtje gemaakt en Jannick was er gelijk vandoor. Naar de Messe in Linz geloof ik. Komt vanavond wel weer thuis maar dan is het toch heel laat. Ingrid is ook heel laat heeft na haar werk Fortbildung dus ook laat. Ik moest al vroeg bij de huisarts zijn dus om half 8 de deur uit en Jan ging Theresa met de auto naar de Kindergarten brengen want het regende nogal. En hij ging daarna brood bij de Billa halen.
Ik heb verwijzing naar de Stolzalpen gekregen en pijnmedicatie en creme voor mijn ontstekingen aan mijn rug en hand. Daarvoor moet ik ook naar de Stolzalpen. Daarna nog therapie en dan op mijn gemak weer terug gelopen.
Onderweg iets lekkers meegenomen voor bij de koffie voor Jan en mij. Als je je zelf niet kietelt.
Eind van de morgen samen met Jan naar de apotheek gewandeld en dan door naar de Kindergarten om Theresa op te halen, dat was weer brullen. Ze heeft het zo naar haar zin dat ze niet weg wil van de Kindergarten.
Jan haar een stuk moeten dragen en toen konden we haar bij de kastanjeboom en de kippen weer tot rede brengen. Ze heeft kastanjes gezocht en ze heeft ook schillen meegenomen want deze hadden geen stekels. Ze heeft onderweg al het vuil aangewezen wat op straat ligt en elke keer dat mag niet. Bewustwording begint al vroeg.
Nu wachten tot de lasagna klaar is, de salade is al klaar en dan kunnen we eten.

Theresa was fix und fertig en we hebben haar in bed gestopt , ze sliep toch 2 uur lang. Daarna was ze weer helemaal lief en vrolijk. Ze ging plakken en kliederen. In de avond samen in ons bed wat gelegen en haar toen in haar eigen bedje gelegd maar dat was geen succes ze wilde iets en we wisten niet wat. Haar dekbed en haar beesten meegenomen en in ons bed gelegd en ze viel in slaap. Om 21.15 kwam Ingrid thuis en daar werd ze wakker van en ging nu wel naar haar eigen bedje. Ze wilde Fips of iets dergelijks en dat is een knuffeleend die momenteel ook favoriet is.

De medicatie werkt bij me de pijn is nog maar een beetje. Ben alleen niet lekker en ik denk dat het van de pillen komt. Zo ook maar in bed kruipen.