Strubbelingen

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker, Jan was al op want die ging Theresa wegbrengen. Ik douchen en aankleden wat eten en een koffie. Toen Jan klaar was zijn we op weg gegaan naar Stainach , Lekker vroeg want dan had ik de meeste kans op de dingen die ik wilde hebben. Wil ik bij de kassa pinnen doet de kaart het niet, andere kaart doet het ook niet. Mijn kaarten op de telefoon doet het ook niet. Dus boodschappen laten staan en naar de bank in Stainach. Maar die was niet bemand dus onverrichten zaken en naar huis. De postbank is helemaal raar want die pakt mijn duimafdruk niet en herkend hem ook niet. Dan nieuwe instellen maar blijft zeggen dat het niet goed is. Thuis gekeken maar op beide rekeningen staat gewoon geld. Op internet extra gekeken en dus naar de Sparkasse maar daar stonden ze tot buiten in de rij dan maar naar de automaat bij de MEZ en zie daar kon ik met de Sparkasse geld op nemen maar mijn kaart voor de Postbank gesperrt tot morgen een uur of 10. Gelijk even naar de apotheek en daar baalde ik want mijn Rezept Gebührenbefreiung was eraf. Dus per medicijn bijna 7 Euro moeten betalen.
Volgens Jan was dat allemaal in orde maar dus niet. Dan word ik echt boos op hem. Het is nu 15 uur en hij zit op zijn gemak koffie te drinken. Maar ik geloof dat hij nu wel wat bij elkaar gaat zoeken. Het duurt altijd lang als je het opnieuw moet aanvragen dus het ziet er naar uit dat ik de afspraken voor mezelf moet afzeggen in januari . Het kan zijn dat hij van Jan nog geldig is want hij krijgt meestal langer ontheffing.
Dan terug naar Stainach gereden en boodschappen gedaan , ik hoop dat ik nu klaar ben.
Thuisgekomen eten gaan maken, snelle hap frietjes en een frikandel.
Ik betaal belasting hier en kreeg bericht dat ik ruim 300 Euro terug krijg. Het zal wel goed wezen. Ik betaal nog steeds elke maand. Misschien stop zetten en kijken wat er gebeurd. Nog niks op de rekening gezien.