Koeler

Vanmorgen werd ik wakker om 6 uur en ik dacht even naar de toilet en dan nog even omdraaien. Dat lukte en zie dan was het 9 uur en ben ik ook maar opgestaan.
Heerlijk koel in huis want de ramen in de woonkamer en keuken stonden open. Die in de slaapkamer moest ik gisteravond tijdens het noodweer dicht doen. Wegens de flinke windvlagen. Vandaag ook net aan 20 graden geworden dus ja koel. De regen kwam pas om kart over 3 weer vanmiddag. Ik had Jan voorgesteld om nog een loopje te maken maar hij had geen zin en zie een kwartier later was de regen er alsof ze de emmers leegkeren daarboven. Elke keer als ik denk het kan niet meer komt er nog meer naar beneden. De boeking van de vakantie aangepast en hoop dat het zo kan blijven. Gewoon met zijn viertjes.
Ik heb voor Jan en mij net een ijskoffie gemaakt en dat smaakte.
Ik kijk momenteel op Disney+ the killing, man wat spannend en elke keer als ik denkt dat is het dan is het toch anders. Ik kan dan ook echt marathon kijken. Dus ipv wandelen ga ik weer kijken en nu Staffel 2.
Annemarieke wat fijn dat jullie met de jongens en partners volgend jaar naar Schladming gaan. Wel echt iets om naar uit te kijken.