Theresa naar Graz

Vanmorgen wakker van de wekker en tegelijkertijd stond Theresa al kant en klaar naast mijn bed. Eerst aankleden en ontbijten en het eten maken voor Theresa om mee te nemen. Ze was niet te houden ze leek wel een stuiterbal. Dan kwart over 7 gingen wij op weg en we waren ruimschoots op tijd en zelfs dan nog niet de eerste.
Toen alle kinderen er waren moesten ze afscheid nemen en gingen ze met hun juf naar het perron. Nog even gezwaaid en dan zijn we naar de auto gelopen. Jan had hem bij de Landena gezet. Helaas konden we er geen boodschappen doen want ze zijn aan het ombouwen.
Maar met de auto naar de Hofer en daar inkopen gedaan dan naar de Penny en ook daar inkopen gedaan. Terug naar Gröbming gereden en daar nog langs de Spar gegaan. Apfeltaschen voor bij de koffie meegenomen dat hadden we wel verdiend. We waren klokslag 10 uur thuis. Eerst de auto leeggemaakt en alles in de kasten gedaan. Dan aan de koffie.
De was aangezet , de vaatwasser leeggemaakt en de keuken opgeruimd. Dan middageten gemaakt en gegeten. Na het eten was ik brak en een poos op bed Disney kijken. Dan kwam Jannick langs die had een kort dagje gehad. Hij moest vanmorgen als eerste naar de Landena daar lieten ze hem 4 uur wachten. Dus haalde hij de rest van zijn tijdsloten niet meer. Zijn baas had hem gezegd kom dan maar terug na het afladen. Als je ergens voor 2 moet hebben afgeleverd en je staat om die tijd nog op je eerste aflaadplaats . Zijn baas claimt de werkdag en de schade bij de Landena. Morgen hebben ze de dag ook gelijk anders ingepland want al die klanten moeten op de een of andere manier ook bevoorraad worden. Nu gaat er vanavond een collega met zijn vrachtauto alvast naar Wels en slaapt daar dan morgenvroeg laden en op weg. Jannick heeft morgen een totaal andere route dan vandaag. Maar hij kon vanmiddag een paar uurtjes bijslapen.en nu zowat 7 uur dus het is mij genoeg.
Ik heb dan een deel administratieve dingen gedaan . Ik baal dan verschrikkelijk want elke keer als ik de Digid van Jan nodig heb werkt het niet. Dus nu heeft hij een nieuwe app en uiteindelijk na veel gevloek werkt het ook nog. Jannick heeft alles uitgeprint .
Morgen weer een dag.

Hoop dat Theresa er een leuke paar dagen krijgt, jullie ook daar een gezellige koningsdag gewenst